chvění automobilu

Moderátoři: BigBang, Majk

Zamčeno
Berry08
Příspěvky: 24
Registrován: 22.01.2011 17:49

chvění automobilu

Příspěvek od Berry08 »

Při rychlosti nad 100 km/h se začne auto chvět a při vyšlápnutí spojky klid..Kola vyvážená, všechny silentbloky vyměněny a čepy taktéž..Poraďte někdo prosím co s tím.. motor 1.9 TDi 74 Kw - chip 95kW a 16 kola

Uživatelský avatar
DynDyn
Příspěvky: 79
Registrován: 12.10.2009 23:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Brno, Blanensko

Re: chvění automobilu

Příspěvek od DynDyn »

ATD je jedno z mála PD co je s jednohmotnostním setrvačníkem, takže tam to asi nebude. pochybuji že je možné aby ti jedno hmota rozklepala auto. a na jiny ryhlostni stupen ve stejnych otackach to nedelá? ješte me napadlo - ted si nejsem jistej, jestli to má moje fabka taky ale třeba favorit/felda ma na delší poloose takový gumový vyvažovací kroužek (cca 300 gramový) na vyvažení, tak jestli to neni tím. ale ten nevím jestli tam vubec je, ale napadlo me to....
Fabia 1.9 TDi PD, 2003, ATD , RS styl + 16" RS, černá metal, EGR off, 95 kW, 310 Nm
Obrázek

Berry08
Příspěvky: 24
Registrován: 22.01.2011 17:49

Re: chvění automobilu

Příspěvek od Berry08 »

Já myslel že tady je dvouhmotnostní setrvák..Na tý dlouhý poloose závaží není a nevybavuji si že bych ho někdy na jakékoli fabii viděl..Dělá to nad 100 km/h a je jedno jestli jedu na 3 4 5 .. Taky mě napadlo jestli to není v převodovce..Prej se uvolňují nýty na diferenciálu a místo nich se pak dávají šrouby, ale to se mi nezdá..

Uživatelský avatar
DynDyn
Příspěvky: 79
Registrován: 12.10.2009 23:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Brno, Blanensko

Re: chvění automobilu

Příspěvek od DynDyn »

jo, to ja si to taky nevybavuji, ale jen jsem to zkusil.... no každopadně zkontroluj vse od výstupu z převodovky, takže to uchycení atd a zkus změřit poloosu, zda je rovná - mohlo se to o ni nekdy opřít... jinak fabia ATD je bez dvouhmoty... uz jsem to zkoumal - mam už jinou převodovku......
Fabia 1.9 TDi PD, 2003, ATD , RS styl + 16" RS, černá metal, EGR off, 95 kW, 310 Nm
Obrázek

Berry08
Příspěvky: 24
Registrován: 22.01.2011 17:49

Re: chvění automobilu

Příspěvek od Berry08 »

Tak to jo, já totiž jen čekám kdy se začne něco ze spojky ozývat, ale jestliže je to není dvouhmota tak vlastně není ani co..Musím to pořešit..Každopádně mě to s tou poloosou taky napadlo..Zkusím to zvednout a uvidím.. Je hodně znát když se vyřadí EGR z činnosti?? Jak ho nejlíp vyřadit? Asi to i hulí ne??

Uživatelský avatar
DynDyn
Příspěvky: 79
Registrován: 12.10.2009 23:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Brno, Blanensko

Re: chvění automobilu

Příspěvek od DynDyn »

Je hodně znát když se vyřadí EGR z činnosti?? Jak ho nejlíp vyřadit? Asi to i hulí ne?? -

no nejvíc je to znát na zvuku - je takovej "tvrdší", a v zime se to pomaleji zahřívá, ale je to pro motor lepší, protože je čistší. a udajne se rychleji vyplachuje... o tom zda vyřadit nebo nevyřadit - zeptas se 100 lidi a uslisis 100 nazorů. ja se po přečteni rozhodl vyřadit........ jen pod EGRem odšroubujes tu trubku s ovalnou přírubou a dáš tam bud kovové "tesneni" bez díry a nebo jak ja - klingerit se stříbrnou plochou proti propálení... a výrazné změny v kouření jsem si nevšiml - mě to spiš nekouří vůbec, nebo málo....
Fabia 1.9 TDi PD, 2003, ATD , RS styl + 16" RS, černá metal, EGR off, 95 kW, 310 Nm
Obrázek

Uživatelský avatar
DynDyn
Příspěvky: 79
Registrován: 12.10.2009 23:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Brno, Blanensko

Re: chvění automobilu

Příspěvek od DynDyn »

kdyžtak piš SZ
Fabia 1.9 TDi PD, 2003, ATD , RS styl + 16" RS, černá metal, EGR off, 95 kW, 310 Nm
Obrázek

Zamčeno

Zpět na „Motory“