Nokian iLine 165/70 R14 ... LETNÍ = jaké jsou vaše zkušenosti?
Nabídka PNEU různých značek na CZ-trhu je nepřeberná - zaujaly mne letos právě tyto LETNÍ pneumatiky.
Slibovanými vlastnostmi (chováním za mokra, údajnou úsporností provozu, tichostí) + jakož i cenou.
...
Je to novinka! - Obuli jste je letos na svého miláčka? - Jaké jsou vaše první dojmy z nich?
Nokian iLine 165/70 R14 = jaké jsou vaše zkušenosti?
- KarelV
- Příspěvky: 68
- Registrován: 14.09.2011 15:10
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Brno
Re: Nokian iLine 165/70 R14 = jaké jsou vaše zkušenosti?
Najeli jsme na těchto pneu už více jak 1000 km = a zatím si je CHVÁLÍME. Jsou z podobného (pružného) materiálu, jako byly naše předchozí letní pneu (Pirelli Cinturato), potvrzuji i slibovanou tichost a úsporný provoz... ;o))
Na závěr jeden malý dovětek: zatímco Pirellky byly Made in Turkey, tyhlety Nokiany jsou zase pro změnu "Made in Russia".
Na závěr jeden malý dovětek: zatímco Pirellky byly Made in Turkey, tyhlety Nokiany jsou zase pro změnu "Made in Russia".
Naposledy upravil(a) KarelV dne 20.09.2016 18:39, celkem upraveno 1 x.
Re: Nokian iLine 165/70 R14 = jaké jsou vaše zkušenosti?
Nokian má závod v Rusku. Taky jsem měl zimáky z Ruska
- KarelV
- Příspěvky: 68
- Registrován: 14.09.2011 15:10
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Brno
Re: Nokian iLine 165/70 R14 = jaké jsou vaše zkušenosti?
Bohužel jsi ale neuvedl žádné hodnocení... (je na tom snad něco špatného?) ... Zajímalo by mne...
Re: Nokian iLine 165/70 R14 = jaké jsou vaše zkušenosti?
K čemu ti bude hodnocení zimáků, když se ptáš na letní? Já ani nemám moc co hodnotit. Jezdil jsem na nich 2 zimy, kdy u nás skoro nebyl sníh
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nokian iLine 165/70 R14 = jaké jsou vaše zkušenosti?
Když už nic, tak asi nebudou šišatý. Což už jsem jednou slyšel, že měly křivě nalepenej běhoun
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
- KarelV
- Příspěvky: 68
- Registrován: 14.09.2011 15:10
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Brno
Re: Nokian iLine 165/70 R14 = jaké jsou vaše zkušenosti?
Hlásím se znovu po roce - a tentokrát už je mé hodnocení kritičtější - Nokiany iLine jsou sice velmi úsporné (šetří benzín), ale jsou z podobně pružného materiálu, jako byly naše předchozí (Pirelli). A že jezdíme hodně po dálnicích, tak k nim mám stejnou výhradu, jako jsem měl k Pirellkám: materiál je sice otěru odolný, ale až MOC pružný a při dálniční rychlosti se to na nekvalitním povrchu projevuje drncáním (skákáním) - jakoby ty gumy doslova zvýrazňovaly, zesilovaly příčné nerovnosti povrchu.
Už jsem snad vyloučil možnou nevyváženost, křivost disků apod. - prostě je to tak, že buď je povrch dálnice rovný a hladký, pak jedou chvíli téměř ideálně (což na nšich dálnicích netrvá nikdy dlouho), anebo se povrch dálnice zhorší, a v tu chvíli se výrazně zhorší i komfort cestování.
Vážně uvažuji ty gumy střelit někomu, kdo nemá dálniční známku a jezdí výhradně po okreskách, protože tohle chování se projevuje téměř výhradně až při rychlostech nad 110 km/h. = Pro jízdu pod 100 km/h JSOU to skvělé gumy. Mohu potvrdit - úbytek zcela minimální, jízda v mokru v pohodě. Avšak pro RYCHLEJŠÍ jízdu po českých dálnicích se moc nehodí. Vážně mám dost obavy, že to skákání si "odskáčou" hlavně tlumiče, stabilizátory, silenbloky, zkrátka celé nápravy.
Asi se nakonec vrátím k těm ofrflávaným Barumkám, které sice mají údajně "vysoký valivý odpor", ale koupili jsme s nimi to auto (když bylo nové) a je docela dobře možné, že výrobce ví, proč je s nimi dodává na trh. Nejspíš jsou pěkně měkoučké a svou měkkostí PĚKNĚ žehlí nerovnosti povrchu.
Nakonec - trochu vyšší spotřeba nás přece nezabije, že... = Pohodlí je pohodlí.
Už jsem snad vyloučil možnou nevyváženost, křivost disků apod. - prostě je to tak, že buď je povrch dálnice rovný a hladký, pak jedou chvíli téměř ideálně (což na nšich dálnicích netrvá nikdy dlouho), anebo se povrch dálnice zhorší, a v tu chvíli se výrazně zhorší i komfort cestování.
Vážně uvažuji ty gumy střelit někomu, kdo nemá dálniční známku a jezdí výhradně po okreskách, protože tohle chování se projevuje téměř výhradně až při rychlostech nad 110 km/h. = Pro jízdu pod 100 km/h JSOU to skvělé gumy. Mohu potvrdit - úbytek zcela minimální, jízda v mokru v pohodě. Avšak pro RYCHLEJŠÍ jízdu po českých dálnicích se moc nehodí. Vážně mám dost obavy, že to skákání si "odskáčou" hlavně tlumiče, stabilizátory, silenbloky, zkrátka celé nápravy.
Asi se nakonec vrátím k těm ofrflávaným Barumkám, které sice mají údajně "vysoký valivý odpor", ale koupili jsme s nimi to auto (když bylo nové) a je docela dobře možné, že výrobce ví, proč je s nimi dodává na trh. Nejspíš jsou pěkně měkoučké a svou měkkostí PĚKNĚ žehlí nerovnosti povrchu.
Nakonec - trochu vyšší spotřeba nás přece nezabije, že... = Pohodlí je pohodlí.
- KarelV
- Příspěvky: 68
- Registrován: 14.09.2011 15:10
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Brno
Re: Nokian iLine 165/70 R14 = jaké jsou vaše zkušenosti?
Tak jsme se rozhodli řešit to nakonec radikálně - nechal jsem vyměnit tlumiče za nové (dost se to zlepšilo) - a auto prodat.
Nový majitel už se sám rozhodne, jak s tím vozem bude jezdit, ne? Pokud víc na okreskách, než my, tam si myslím, že bude
navýsost spokojen. A kdo ví, třeba s novými tlumiči i ta jízda po dálnicích už bude v pohodě (ukázalo se, že ty původní
už skoro netlumily - nadarmo výrobce neradí, že se po ujetí 100 tisíc km mají vyměnit).
Nový majitel už se sám rozhodne, jak s tím vozem bude jezdit, ne? Pokud víc na okreskách, než my, tam si myslím, že bude
navýsost spokojen. A kdo ví, třeba s novými tlumiči i ta jízda po dálnicích už bude v pohodě (ukázalo se, že ty původní
už skoro netlumily - nadarmo výrobce neradí, že se po ujetí 100 tisíc km mají vyměnit).