Ahoj, potřeboval bych poradit, jestli se s tímhle někdo nesetkal. O1 66 Kw.
Při studeném startu dlouho točí a pak naskočí, ale vypadá to jakoby trvalo, než čerpadlo nasaje naftu až k motoru,jakoby při delším stání ( 10h a více) šel do systému někde vzduch a nafta sjela zpátky do nádrže. Při teplém startu naskočí okamžitě.
- vyměněn naftový filtr, a gumové těsnění při vstupu do filtru na tom ventilu, a dělá to pořád.
- Má někdo nějaké zkušenosti, čím by to mohlo být? díky moc za rady.
Při studeném startu dlouho točí a pak naskočí. Padá nafta???
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 12.03.2015 17:15
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Opava
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při studeném startu dlouho točí a pak naskočí. Padá naft
asi bude někde netěsnost, vypadá to, že padá
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Re: Při studeném startu dlouho točí a pak naskočí. Padá naft
Je filtr plný nafty? Nejsou v hadičkách bubliny popřípadě vzduch? Když startuješ je to v hadičkách přehlídka bublinek? Jsou - li odpovědi "ano" Pak je tam netěšnost.
Nějaká ta menší bublinka po chcípnutí je běžná, ale po startu už tam normálně nejsou.
Nějaká ta menší bublinka po chcípnutí je běžná, ale po startu už tam normálně nejsou.