problem s turbem
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: 06.01.2010 16:16
Re: problem s turbem
vycisti to.pokud by problem pretrvaval tak se dovnitr musi vymezit vule pod valeckama v turbu.
ja jsem s frydku - mistku. tyhle veci delame.
ja jsem s frydku - mistku. tyhle veci delame.
octavia combi r.v.2001 AGR,bosch 764,1749VB,sani ARL,FMIC,chip TDI FUN.127 kw,kat of,egr of,jednohmota ,5Q EWT,zadni kotouce,sedadla cupra,
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 09.10.2008 19:11
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s turbem
nevím jak váma,el mě nepřijde jako problém v tomhle případě zanešený turbo - kyž po vypnutí klíčku je vše opět OK já bych to spíš viděl omezovací ventil plnícího tlaku turba - u Tdi to zlobí často (tuším N75)
Škoda Octavia 1,8 20V Turbo RS RULEEEEZZZZZ
Re: problem s turbem
to je blbost pokud to někdo udělá jak má nemuže se to opakovat (pokud to majitel ale neustále podtáčí tak možná jo)viaa píše:jeste mala otazka.jsem dneska slyšel nazor ze stejne kdyz se to vyčistí tak za pul roku to je znova ten problem..je na tom neco pravdy?
Octavia Combi r.v.04 1,9 TDI 81kW chip na 140hp Mimo xenon, kůže, orig navig. , zad loket. full výbava
- 1pavel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08.10.2008 16:11
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Pardubice
Re: problem s turbem
Martin -vw zanesené turbo ti špatně zreguluje plnící tlak , který když stoupne o 0,5 bar nad požadavek řj se přepne na nouzový režim a zapíše se chyba po vypnutí klíčku se nouzový režim vypne , a po zapnutí auto jede normálně až do nového nouzového režimu
viaa - někdy opravdu regulace znova zatuhne , většinou je to způsobený špatným vyčištěním , někdy malou mezerou mezi regulačními lopatky a protistěnou
viaa - někdy opravdu regulace znova zatuhne , většinou je to způsobený špatným vyčištěním , někdy malou mezerou mezi regulačními lopatky a protistěnou
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál
140 Kw 435Nm do práce ideál
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: 06.01.2010 16:16
Re: problem s turbem
vycistit turbo prekontrolovat ,dozu na regulaci-ty docela odchazi.dalsi vec spalovani mas v pohode?co spotreba oleje?to jsou veci ktere ti casazi turbo.nebo spatny chip.
octavia combi r.v.2001 AGR,bosch 764,1749VB,sani ARL,FMIC,chip TDI FUN.127 kw,kat of,egr of,jednohmota ,5Q EWT,zadni kotouce,sedadla cupra,
Re: problem s turbem
tak nakonec jsme koupili starší turbo ale b poradku namontovali nastartovali a krasne slapalo ale pak to prislo!!asi po 30 km motor zarachotil a konečna..nechapu jak ale v bloku je díra!! chlapi muze me nekdo řict proč nebo jak ??nechapu to..blok nema s turbem nic společneho..tak jakto?diky moc
-
- Příspěvky: 10
- Registrován: 09.10.2008 19:11
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s turbem
v kterým místech je ta díra ? můžeš to místo vyfotit ?viaa píše:tak nakonec jsme koupili starší turbo ale b poradku namontovali nastartovali a krasne slapalo ale pak to prislo!!asi po 30 km motor zarachotil a konečna..nechapu jak ale v bloku je díra!! chlapi muze me nekdo řict proč nebo jak ??nechapu to..blok nema s turbem nic společneho..tak jakto?diky moc
Škoda Octavia 1,8 20V Turbo RS RULEEEEZZZZZ
Re: problem s turbem
pokud to zase jde po vypnuti tak je to ventil N75
.:: OctaviaRS TDI - 210HP ::. NA PRODEJ !!!
.:: Leon Cupra4 TDI - 182HP ::.
.:: Leon Cupra4 TDI - 182HP ::.
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: 06.01.2010 16:16
Re: problem s turbem
tva rada mu bude platna jak mrtvymu zimnik
octavia combi r.v.2001 AGR,bosch 764,1749VB,sani ARL,FMIC,chip TDI FUN.127 kw,kat of,egr of,jednohmota ,5Q EWT,zadni kotouce,sedadla cupra,
- 1pavel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08.10.2008 16:11
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Pardubice
Re: problem s turbem
toto se stane pokud se v IC nashromáždí olej a ten vlítne do motoru , motor ho začne spalovat přeběhne přez max otáčky , roztrne se ojnice kterou klika vyrazí ven z blokuviaa píše:tak nakonec jsme koupili starší turbo ale b poradku namontovali nastartovali a krasne slapalo ale pak to prislo!!asi po 30 km motor zarachotil a konečna..nechapu jak ale v bloku je díra!! chlapi muze me nekdo řict proč nebo jak ??nechapu to..blok nema s turbem nic společneho..tak jakto?diky moc
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál
140 Kw 435Nm do práce ideál