Škoda Octavia 1.8t L&K P0171 P0172

Moderátoři: BigBang, Majk

Odpovědět
khaika
Příspěvky: 3
Registrován: 13.08.2013 17:06
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Škoda Octavia 1.8t L&K P0171 P0172

Příspěvek od khaika »

Zdravím,
pořídil jsem si výše uvedenou octavii s motorem AGU a mám takový problém. Vyskakuje mi tato chyba P0171 a P0172. Auto jezdilo celou dobu normálně i když mi svítil check engine. Ale v neděli, kdy jsem jel trasu cca 400km tak auto najednou zlenivělo. Cca 80% cesty mi jelo na 65% výkonu, pak najednou to někde nabralo dech a zašlápl jsem to a jelo to najednou uplně normálně. Tento problém mám jak na LPG tak i při jízdě na benzín. Na autě jsem vyměnil palivový filtr a svíčky.
Kdybych měl něco napsat k autu, tak mám LPG systém Lovato, chip na 130kw a univerzální filtr místo airboxu.
Za každou radu budu vděčný. Prolezl jsem toho hodně a moc jsem toho nenašel. Někde píšou, že to je váha vzduchu (ale tu mám také vyměněnou). Jinak turbo tlačí, ale nemá to takový zátah. (Blow off mi furt syčí jak had)..
Díky

Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1758
Registrován: 27.04.2010 15:40
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Duchcov & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Octavia 1.8t L&K P0171 P0172

Příspěvek od BigBang »

jestli ti syčí pořád BOV, tak ufukuje vzduch, takže množství který jde váhou se neshoduje s množstvím, který jde do motoru... asi bych šel po něm, protože bude nejspíš přepouštět i když nemá :idea: ale chtělo by to chybu prohnat VISem ;)
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03

Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké :D

khaika
Příspěvky: 3
Registrován: 13.08.2013 17:06
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: Škoda Octavia 1.8t L&K P0171 P0172

Příspěvek od khaika »

Mám jinej blow off, aby to šlo slyšet při řazení.. Není tam origo
Poznatek: Turbo mi normálně začíná tlačit (dle zvuku) už v 1900, ale ten pravý zátah dojde až v 2700. Předtím to bylo v nižších ot.

Odpovědět

Zpět na „Motory“