Zdravím,
pánové, potřebuji poradit. Ztrácí se mi chladící kapalina, tak jsem odkritoval motor a zjistil jsem, že od EGR mám zaprasený motor a v hadici co vede do EGR mám kapalinu která je něco mezi olejem a vodou (olej se mi ale neztrácí). V EGR je nějaký otvor kterým to vše uniká (viz foto s šipkou), otvor je však jednoznačně originál. Chci se zeptat, jestli tedy tam nechybí nějaká hadička či záslepka, která by tam měla být? V servise mi řekli, že je to normální, mi však nepřijde normální, že mám celí zprasený motor. Může také unik chladící kapaliny s tímto souviset a je tedy normální abych měl motor takto zprasen?
Předem díky za odpověď.
Problém s EGR
Re: Problém s EGR
Zprasený EGR je naprosto normální.
Po 250 tis bývá dokonce zarostlý jaký tam je prasinec. Dá se to vyčistit a nebo zhruba za 2500 Kč vyměnit.
K tomu jestli tam něco nechybí to nevím.
Po 250 tis bývá dokonce zarostlý jaký tam je prasinec. Dá se to vyčistit a nebo zhruba za 2500 Kč vyměnit.
K tomu jestli tam něco nechybí to nevím.
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.11.2013 17:10
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Re: Problém s EGR
...nechybí tam nic,to je odfukovací dirka ventilu,aby vzduch pod membránou měl kudy ven a ventil mohl pracovat...olej proniká kolem dříku ventilu pod membránu a těma dirkama [na druhé straně je ještě jedna] to prolíná ven...u 1,9 EU3 se dal ventil vykuchat [samozřejmě po zaslepení] a dával se tam přípoj pro budík tlaku turba ale tady u dvoulitru už se na to musí softwarově a to se ne každýmu chce...