Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Moderátoři: BigBang, Majk

SPD13TDI
Příspěvky: 70
Registrován: 27.05.2009 19:26

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od SPD13TDI »

1pavel píše:základem chipu není zvýšení tlaku nafty ta je daná vstřikovači , zvyšuje se plnící tlak turba a prodlužuje se doba vstřiku , nejvíce problémů vzniká při chipování galletem kda ti nahraje nějaký uni soft a u toho se musíš modlit aby se trefil do softvérové verze , kvalitní chip "na míru" něco stojí , podívej se na dieselpower Reesha umí vyřešit i problémy vzniklé takovými zásahy , napiš jaký problém jsi měl po chipu .
strejdovi to vysvětlovali od nejmenované firmy (jedna z nejlepších) zvýšením tlaků, já mám chip už přes dva a půl roku a na motoru sem nikdy neměl problémy, to kamoš měl problémy s čipem protože obě auta měl PD
Octavia Combi 1.9 TDI AHF, 103kW/303Nm
Další auta z baráku:
Octavia 2 2.0 TDI PD 103kW/320Nm
Octavia 2 2.0 TDI CR 103kW/320Nm 4x4 DSG

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od 1pavel »

a jaký s tím měl problém ??
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

SPD13TDI
Příspěvky: 70
Registrován: 27.05.2009 19:26

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od SPD13TDI »

to už je dlouho si to nepomatuju ale vím že to byl nějakej ventil ale už nevím jakej a ten se mu tam pokazil několikrát a u fábky taky ten ventil ... Fábka byla profi chipnutá za nějakejch 20 000kč a passat za 4000kč a úplně stejný problémy ...
Octavia Combi 1.9 TDI AHF, 103kW/303Nm
Další auta z baráku:
Octavia 2 2.0 TDI PD 103kW/320Nm
Octavia 2 2.0 TDI CR 103kW/320Nm 4x4 DSG

Uživatelský avatar
Hanes
Příspěvky: 225
Registrován: 23.01.2009 21:36
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Javorník
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od Hanes »

1pavel píše:
Hanes píše:Můžeš si koupit 66 nebo 81 od 2000 a lehce si to nech čipnout.....................
Nekupuj PD!!!
:o proč ne PD :roll: PD je supr motor s velikým krouťákem a po chipu to je bomba ( okolo 400 nm ) mají jen o něco větší spotřebu oporoti klasice s rotačkou ( 0,5 L )
Protože PD není tak vychytané jako standart za 30let ;)
Octavia 1,9 Tdi
Tel.: 737 004 223

Uživatelský avatar
M.a.r.t.i.n
Příspěvky: 135
Registrován: 12.10.2008 15:30
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: blízko trasy Metra

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od M.a.r.t.i.n »

přesně tak ;)
Skoda Octavia 1.9 TDi Elegance,AHF81kW,sprint 764,kat off,EGR off,vyčištěné sací potrubí

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od 1pavel »

co je starý to je dobrý , aha , PD je tady jen 10 nebo 11 let a TDI s rotačkou nějakých 16 let
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

SPD13TDI
Příspěvky: 70
Registrován: 27.05.2009 19:26

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od SPD13TDI »

a co nový common raily , ty sou používáný nejméně let ... co sem takhle doslechl od lidí co se v tom vyznaj tak to prej není nic super, že je to prej motor jen na nízký emise, co vím tak TDI PD měli problémy s filtry pevných částic, že se nestíhaly sami obnovovat při jízdě na malé vzdálenosti, do 100km, s čímž common rail nemá problémy ale zase je náchylnější nejvíce na trochu špatnou naftu ... takže co si tak myslím tak common rail není krok dopředu co se týče kvality a použitelnosti ale krok dopředu kvůli emisím které se mají do roku 2050 snížit o 50%
Octavia Combi 1.9 TDI AHF, 103kW/303Nm
Další auta z baráku:
Octavia 2 2.0 TDI PD 103kW/320Nm
Octavia 2 2.0 TDI CR 103kW/320Nm 4x4 DSG

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od 1pavel »

PD s filtrem zas tolik nebylo , common raily maj jednu výhodu před PD můžou si vstříknout naftu kdykoli , PD je omezený vačkou a ten zdvih je sakra krátký o půl zubu na rozvoďáku a už nejede , nejlepší 1.9 PD přestaly taky vyrábět kůly emisím ( 118-110 -96 kw ) kolem 2004 , těm 2.0 jsem nějak nepřišel na chuť , s těma jsou problémy , z 1.9 se dělaj jen 77kw ale provedením něco jako první PD 85kw turbo atd jako 81 kw rotačka prostě seškrcený na emise , brácha má 2.0 TDI 16V už mu praskl chladič oleje , v záruce mu daly z 1.9 s tím že ty jsou bezporuchový , po chipu už jde trochu kultivovanějc , ale já bych za 1.9 110kw upravenýho na 196 hp a 428 nm dle K power neměnil
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

Uživatelský avatar
Mijo
Příspěvky: 25
Registrován: 27.04.2009 15:25
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od Mijo »

PDcko = vice dilu na polamani

ja mam 66kW, kdyby to nebylo tak vyhodny, tak jdu do 81kW rotacka je nejlepsi motor na chip a dalsi upravy
Octavia I, 1.9 TDi 66kW

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od 1pavel »

Mijo píše:PDcko = vice dilu na polamani

ja mam 66kW, kdyby to nebylo tak vyhodny, tak jdu do 81kW rotacka je nejlepsi motor na chip a dalsi upravy
jenže se používají díly z PD na úpravu rotaček , tak to asi nebude ono :lol:
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

Zamčeno

Zpět na „Ostatní“