Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
- M.a.r.t.i.n
- Příspěvky: 135
- Registrován: 12.10.2008 15:30
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: blízko trasy Metra
Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
Zdravim...kámoš má tento typ a mě to teda nezaujalo....mam TDi 81kw...a velký rozdíl mezi námi neni...,jaký máte vy názor...,až na tu spotřebu...viď marťas
Naposledy upravil(a) M.a.r.t.i.n dne 12.10.2008 22:10, celkem upraveno 1 x.
Skoda Octavia 1.9 TDi Elegance,AHF81kW,sprint 764,kat off,EGR off,vyčištěné sací potrubí
- P.e.p.i.n
- Příspěvky: 32
- Registrován: 12.10.2008 22:01
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Příbramsko
Re: Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
To jo no...zlatý TDi 81kW ho vezmu kdy chci...
Škoda Octavia TDi AGR,vstřiky SPRINT 764, upraven soft (132PS 292NM) NO SMOG NO FUN, spojka jednohmota ATD. stavitelný podvozek JOM,alu 18" leon Cupra R,přední vrtané zimmermany a desky ATE,zadní náprava kotoučová z 81kW vezre
- M.a.r.t.i.n
- Příspěvky: 135
- Registrován: 12.10.2008 15:30
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: blízko trasy Metra
Re: Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
Naposledy upravil(a) M.a.r.t.i.n dne 13.10.2008 08:47, celkem upraveno 1 x.
Skoda Octavia 1.9 TDi Elegance,AHF81kW,sprint 764,kat off,EGR off,vyčištěné sací potrubí
- Hanizz
- Příspěvky: 11
- Registrován: 09.10.2008 18:27
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Dolní Lutyně
Re: Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
Tak to mě teda tenhle typ zaujal a ještě jako 4x4 je to luxus
kokta TDI
Re: Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
Mám ho v RSu s čipem a je to velmi zábavný motor.. Ten kopanec od upraveného TDI je ohromný,ale začíná na 1500ot/min a končí max na 3000ot/min. 20VT zatáhne od cca 2700ot/min a končí na 6000/ot/min. A to bez jediného polevení tý obrovský dodávky síly. Tohle nafta nikdy umět nebude! NAFTA PATŘÍ DO KAMEN
Octavia RS 151 KW, Golf 1 cabrio
- 1pavel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08.10.2008 16:11
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Pardubice
Re: Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
Já mám TDI - ARL ( série 110 KW ) s chipem plný záběr je od 2100 ot do omezovače , to 1500 - 3000 odpovídá na 81 rotačku se sériovým malím turbíčkem který výc nenatlačí. Jinak BENZÍN JEDINĚ DO ZAPALOVAČŮ
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál
140 Kw 435Nm do práce ideál
- M.a.r.t.i.n
- Příspěvky: 135
- Registrován: 12.10.2008 15:30
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: blízko trasy Metra
Re: Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
neřikam že ten motor je špatnej, a myslim si že i dost vydrží, znam týpka co ho slušně testuje když je občas domaMartin S. píše:Mám ho v RSu s čipem a je to velmi zábavný motor.. Ten kopanec od upraveného TDI je ohromný,ale začíná na 1500ot/min a končí max na 3000ot/min. 20VT zatáhne od cca 2700ot/min a končí na 6000/ot/min. A to bez jediného polevení tý obrovský dodávky síly. Tohle nafta nikdy umět nebude! NAFTA PATŘÍ DO KAMEN
Naposledy upravil(a) M.a.r.t.i.n dne 13.10.2008 11:27, celkem upraveno 1 x.
Skoda Octavia 1.9 TDi Elegance,AHF81kW,sprint 764,kat off,EGR off,vyčištěné sací potrubí
- freebee
- Příspěvky: 101
- Registrován: 08.10.2008 07:19
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
Nedam na ni dopustit , naftu bohužel rád nemam , nesnasim rano otcovi starty , je to jak traktor a to ma octavka 15tis.km , to mne maximalne zachrci starter a je tichounkej moturek.
http://www.stream.cz/video/11/150324-wosacars
VW Golf I Cabrio , Škoda Octavia 1,8 20V Turbo
I LOVE @ CONCERN @
icq: 244-351-363
VW Golf I Cabrio , Škoda Octavia 1,8 20V Turbo
I LOVE @ CONCERN @
icq: 244-351-363
- M.a.r.t.i.n
- Příspěvky: 135
- Registrován: 12.10.2008 15:30
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: blízko trasy Metra
Re: Skoda Octavia 1.8 20V Turbo
to jsi zjistil vec...že je diesel hlučnější
Skoda Octavia 1.9 TDi Elegance,AHF81kW,sprint 764,kat off,EGR off,vyčištěné sací potrubí