nejcastejsi problemy
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: 24.12.2011 14:59
Re: nejcastejsi problemy
kdyz by to bylo jen timhle tak by to byla parada jenze ja zatim na 100% nevim cim to je . jak se to projevovalo tobe ? nebo proc si to menil?
Re: nejcastejsi problemy
mne to zistil kamarad mechanik ja sem to mnel vždy pri vypinani motoru rachot už to nedela ale ta krabička co to je na foto tak to je ona,jinak temhle problem už jsem slišel jednou ale nejsu si jist od jednoho mechanika mneli to na vw passatu při jizde to taky stracelo vykon a ne na to přijit,mneli to v servisu tak 14dni byli stoho neštastni a pak nakonec nejake čidlo nebo snimač nadmořskej vyšky tlaku,tak se nato zeptej ten motor je ten samej jenom znak jiny....
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: 24.12.2011 14:59
Re: nejcastejsi problemy
ok snad to tim bude necham to jeste nejak promerit a uvidi se. diky
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15.01.2012 18:50
Re: nejcastejsi problemy
Takže tato závada se taky někdy projevuje váhou vzduchu, takže bych ji zkusil vyměnit na zkoušku (jestli máš tu možnost) kolik má to auto najetý? A mohlo by to být i to turbo takže chce to opravdu celý projít
-
- Příspěvky: 43
- Registrován: 24.12.2011 14:59
Re: nejcastejsi problemy
ma najeto 207000 km takze mam zkontrolovat vahu vzduchu?
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15.01.2012 18:50
Re: nejcastejsi problemy
Jestli mas moznost na zkousknu vymenit tu vahu vzduchu, tak bych to zkusil...
- 1pavel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08.10.2008 16:11
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Pardubice
Re: nejcastejsi problemy
vyměnit na zkoušku , váha turbo atd. jde přeci velmi lechce diagnostikovat
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál
140 Kw 435Nm do práce ideál