Lupnutí přední napravy

Moderátoři: BigBang, Majk

Odpovědět
tomaslaura
Příspěvky: 2
Registrován: 15.08.2013 18:39
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Lupnutí přední napravy

Příspěvek od tomaslaura »

Dobrý den,

mam oc 1.9tdi 81 kw 2000 , mam asi dva měsice po výměně řízení (staršího), kluci mi vrátily auto tak že do každé zatačky něco pěkně bouchlo ...ve škodovce říkali že řízení je OK.... po měsíci jsem zjistil že to byla nedotažená poloosa, dva týdny zpět jsem měnil olej a mechanik zjistil že pravá delší poloosa byli šrouby povolené u převodovky.. šrouby jsou dotáhle , poloosy také. Jenže auto mi teďka skoro každé ráno kdyz je tepla jak odjízdí s parkoviště a dám kola trochu do rejdu něco mi přelupne jak kdyby od středu nápravy , pak to už neudělá ani jednou a to mužu couvat jezdit dokola prostě nic....je to hodně divné protože na STK nic nezjistil ani další 3 autoservisy , chci se zeptat jestli to nemuze delat brzdový třem ten pístek jestli se treba nevrací , protoze mi dneska zjistily ze vnitrní strana kotouce se spatne sjíždí , a pístek má trochu vůli.

děkuji za jakýkoliv názor

Rouballik
Příspěvky: 528
Registrován: 03.04.2010 16:51

Re: Lupnutí přední napravy

Příspěvek od Rouballik »

A co horní uložení? Nepřeskočí pružina?

tomaslaura
Příspěvky: 2
Registrován: 15.08.2013 18:39
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: Lupnutí přední napravy

Příspěvek od tomaslaura »

Ahoj, horní uložení už jsem preventivně vyměnil , byl jsme dnes u mechanika zřejme přeskakuje ta tyc řízení co de do hřebenu takže mi dali vadné řízení...

libero1071
Příspěvky: 641
Registrován: 05.09.2010 18:57
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: okr.Senica/SK

Re: Lupnutí přední napravy

Příspěvek od libero1071 »

ako môže preskakovať tyčka riadenia?? :roll: ...som zvedavý ako to dopadne :idea:

koluch80
Příspěvky: 32
Registrován: 23.09.2013 20:31
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: Lupnutí přední napravy

Příspěvek od koluch80 »