Favorit, benzin je citit v oleji
Favorit, benzin je citit v oleji
Zdravim, kamarád ma favorita a bohužel nemá přístup na internet tak píšu za něj, dneska při dolivani oleje, jsme si všimli že když odšroubuje olejové víčko, tak je cítít benzín, je to normální? spotřeba zatím pokud sem si dobře všiml nějak extrémně neroste... byly tam měněny ventily a hlava, tak nevím.... dále při rychlosti 40/2 rychlost to cuká a docela dost, potom při 70 na 3ku taky, někdy i u 120 na 4ku... muže to být vůlí v rozdělovači? bylo to na pal testu, seřidilo se to a bylo to ok a tedkom zase... dycky musi zmačknou spojku takzvane "proturovat" a jede to zase ok tak nevím čím to může být... ale to ted není tak hlavní jak ten problém co sem psal první.... předem děkuju za odpovědí jedná se o Škoda Favorit 135L
- Dinosaurus
- Příspěvky: 59
- Registrován: 07.10.2008 18:28
Re: Favorit, benzin je citit v oleji
Pro jistotu vyměň membránu v benzínové pumpě, je to jediné místo kterým se může dostat benzín do oleje,stačí když je v membráně malá dirka, mě už se to stalo upozorňuju že jsem ani neviděl že by ta membrána byla nějak extrémě poškozená,ale spotřeba a smrad z benzínu jak prase,když jsem zkontroloval stav oleje, tak byl plnej motor benzínu. Cukání, klasika, taky mám za sebou, samozřejmě vůle rozdělovače asi ničemu nepřidá, moje zkušenost je že jsem vyměnil rozdělovač za repas, dal nový svíčky, koupil kabely na svíčky a cukal jsem pořád,pak jsem koupil origo palec,cukalo to pořád, přestalo to cukat až když jsem koupil palec kterej není original a je zvrchu zalitej takovou černou hmotou, to byl celej problem, věřím tomu že kdybych to udělal jako první,nemuselo by se řešit nic jinýho.......HaJoo píše:Zdravim, kamarád ma favorita a bohužel nemá přístup na internet tak píšu za něj, dneska při dolivani oleje, jsme si všimli že když odšroubuje olejové víčko, tak je cítít benzín, je to normální? spotřeba zatím pokud sem si dobře všiml nějak extrémně neroste... byly tam měněny ventily a hlava, tak nevím.... dále při rychlosti 40/2 rychlost to cuká a docela dost, potom při 70 na 3ku taky, někdy i u 120 na 4ku... muže to být vůlí v rozdělovači? bylo to na pal testu, seřidilo se to a bylo to ok a tedkom zase... dycky musi zmačknou spojku takzvane "proturovat" a jede to zase ok tak nevím čím to může být... ale to ted není tak hlavní jak ten problém co sem psal první.... předem děkuju za odpovědí jedná se o Škoda Favorit 135L
OCTAVIA 1, 1.9 TDI 66KW a jiné Škodárny