Jedu, ruce na volantu v poloze za 10 min dvě. Pozoruju mrtvý chod, když volantem pohnu 1cm doprava nebo doleva, prostě v tomto rozpětí se kola nehnou nebo se hnou tak nějak líně a opožděně, vláčně. Todle mi dělá furt, jen to řeším až teď. Je nějaký problém toto odstranit tak, aby kola reagovala na volant tvrději a rychleji? Aby ta vůle tam nebyla?
Druhák, lze u O1 nastavit řízení tak, aby bylo v nízkých rychlostech řízení měkké a komfortní a se zvyšující se rychlostí aby přitvrzovalo? Nebo je to jen vlastnost modernějších systémů?
Děkuji.
Mrtvý chod na volantu, přitvrzení řízení
- 1pavel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08.10.2008 16:11
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Pardubice
Re: Mrtvý chod na volantu, přitvrzení řízení
zaprvé , máš pravděpodobně rozbíhavost , nebo blbě ojeté gumy
zadruhé , to jde jen u el. serva
zadruhé , to jde jen u el. serva
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál
140 Kw 435Nm do práce ideál
Re: Mrtvý chod na volantu, přitvrzení řízení
ddd píše:Jedu, ruce na volantu v poloze za 10 min dvě. Pozoruju mrtvý chod, když volantem pohnu 1cm doprava nebo doleva, prostě v tomto rozpětí se kola nehnou nebo se hnou tak nějak líně a opožděně, vláčně. Todle mi dělá furt, jen to řeším až teď. Je nějaký problém toto odstranit tak, aby kola reagovala na volant tvrději a rychleji? Aby ta vůle tam nebyla?
Druhák, lze u O1 nastavit řízení tak, aby bylo v nízkých rychlostech řízení měkké a komfortní a se zvyšující se rychlostí aby přitvrzovalo? Nebo je to jen vlastnost modernějších systémů?
Děkuji.
Take jsem mel podobny problem, na geosce mi rekli ze mam spatnou spojovaci tyc na leve strane (velka vule) vymenil jsem a volant reaguje jak ma, pro jistotu jsem tehdy jeste vymenil i cepy rizeni