Zdravim vsechny,
koupil jsem octavii 1.9TDI 77kW (BXE) DSG. Nejelo to spatne ale 114kW ktery sliboval Cimbu mi prisli zajimavy pac jsem pred tim mel fabii 74kW -> 103kW a to "trhalo asfalt"
Cimbu prijel, odvezl si ridici jednotku a za 4h ji dovezl, namontoval, vzal penize a odjel. Pripadlo mi ze to jede lip, ale fabia jezdivala pocitove lip - to asi tim silnejsim turbo efektem. Tak jsem jel do servisu at mi reknou kolik tlaci turbo. Tak jsme to projeli a namerena hodnota max cca 2000, kroutak 280nm a nejaky drobny. Poprosil jsem kolegu v praci co ma stejny auto a motor (starsi BJB) ale v manualu a chip od porsche brno a jede mu to pocitove lip - jen ma uz spojku u konce - jestli by to se mnou nesel zmerit do stejnyho servisu a tlacilo mu to cca 2200, kroutak 300nm. Jeste jsem vzal firemniho superba (2.5TDI) ktery je taky chipnuty od mr.cimbu a tam turbo tlacilo cca 2450, kroutak 380nm. Vaha vzduchu vsem trem ukazovala hodnotu kolem 1000(mg?).
Pak jsem zavolal Cimbovi a ten mi rekl ze turbo ma tlacit 2500 kratkodobe a pak klesat na 2450. Ok, mam spatny turbo rekl jsem si (najeto pry 140tkm ve francii). Takze jsem dal na doporuceni vsech a nechal turbo repasovat u turbocaru ve velke bitesi (7800,-). Vymenili pry lopatky, loziska a regulaci - pry to bylo nacaty. Takze jsem ted zajizdel "nove turbo" cca 1000km a kdyz uz jsem na to konecne poradne slapl tak prislo zklamani ve forme stale stejneho linearniho tahu bez turbo efektu. Jeste dnes jdu na opetovne zmereni tlaku turba a hned to sem dam ale mam dost silny pocit ze ten tlak bude stejny.
Otazka zni:
Co vsechno mam zkontrolovat / vymenit aby "nove" turbo bylo schopno tlacit onech 2450-2500. Predpokladam nejaky hadicky / hadice ale je tam jeste neco? Jinak tah motoru je velice linearni - tzn. temer zadny turboefekt - muze toto ovlivnit treba DSG - proc by ale nepoustela turbo na max? Muzu na tomto motoru SuperVAGem nejak vypnout nebo omezit provoz EGR aby si motor nepoziral vlastni vykaly?
Diky za jakykoliv konstruktivni napad
Tlak turba a vse co jej ovlivnuje..
Re: Tlak turba a vse co jej ovlivnuje..
Takze jsem to byl opet projet s napichlym SuperVAGem a turbo si trosku polepsilo - misto 2000 to slaci lehce pres 2100 ale jen na vterinu pak to klesa na 1900-2000. Nicmene se projevila vaha vzduchu ktera nyni ukazovala v zatezi 600-800.. Zitra tam jde nova origo za 3000,- a uvidime jestli to byl zakopanej pes nebo budu pokracovat s hadickama okolo turba.
Re: Tlak turba a vse co jej ovlivnuje..
Takze vaha vzduchu vymenena origo bosch a auto jede stejne a turbo ma stale stejne hodnoty. Kontaktoval jsem Cimba tak uvidime na co prijde on.
- 1pavel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08.10.2008 16:11
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Pardubice
Re: Tlak turba a vse co jej ovlivnuje..
oni pánové od cimbu zapoměly ti přepsat některou z regulačních map turba v řj ( ona tam není jedna ) , takový přístup - vymontují jednotku - odjedou - namontují - zaplatíš se ti líbí ? to by se ti v dieselpower nestalo , tam nejdříve skontrolují jestli vše funguje správně případně opraví - turbo , váha , nastavení motoru , poté provedou vlastní úpravu u které jsi , uděláš zkušební jízdu kde se dá chip ještě poupravit aby ti průběh vyhovoval , a opět skontrolují jestli vše funguje správně , bejtr tebou požadoval bych vrácení peněz a původního softvéru ( doufám že ti ho vyzálohovaly ) a nechal bych udělat úpravu odborníkům
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál
140 Kw 435Nm do práce ideál
- 1pavel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08.10.2008 16:11
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Pardubice
Re: Tlak turba a vse co jej ovlivnuje..
tady máš obrázek o práci cimbu : http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=51370
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál
140 Kw 435Nm do práce ideál
Re: Tlak turba a vse co jej ovlivnuje..
Měl jsem tu čest vidět pár úprav od pana C a už vím že bych si od něj auto udělat nenechal, navíc nechápu proč odvážel jednotku, když se dá přehrát v autě pravděpodobně proto že to neumí a zapájel ti tam podobný nesmysl jako je tady na obrázku Navíc musel probouchat víko jednotky aby se to tam vešlo, o obsahu(úpravě) vůbec nemluvím (na ho...). C. kupuje chipy od firmy v německu a tady se prsí a ostatní pomlouvá.
Re: Tlak turba a vse co jej ovlivnuje..
Zdravím všechny blbečky co jen pomlouvají a nechcou nebo neumí poradit.
Kdyby náhodou někdy někdo řešil něco podobnýho jak já tak hlavně žádný repas turba! Po 150tkm to chce nové originální turbo, vyčistit intercooler, omladit katalyzátor a tlumič (třeba z vrakoviště). Poté je z auta žihadlo!
Děkuji CIMBU za skvělou práci.
Kdyby náhodou někdy někdo řešil něco podobnýho jak já tak hlavně žádný repas turba! Po 150tkm to chce nové originální turbo, vyčistit intercooler, omladit katalyzátor a tlumič (třeba z vrakoviště). Poté je z auta žihadlo!
Děkuji CIMBU za skvělou práci.
- 1pavel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08.10.2008 16:11
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Pardubice
Re: Tlak turba a vse co jej ovlivnuje..
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál
140 Kw 435Nm do práce ideál