MOTOR TSI 63 kw
MOTOR TSI 63 kw
MÁM OBJEDNANOU FABII 2 S MOTOREM TSI 63 KW.MÁ NĚKDO ZKUŠENOST S TÍMTO MOTOREM A JAKOU.DÍK ZA ODPOVĚD
Re: MOTOR TSI 63 kw
Nevím jestli ti to ještě pomůže,ale někomu třeba ano. F II TSI 63 kW mám služebáka.Pohybuji se s ním pouze po Praze. Motor na volnoběh běží skoro neslyšně,při jízdě pod plynem má,pro mě, celkem příjemný zvuk. Za plynulé jízdy kolem 90 km/h je krásně tichý (ovšem co mě zarazilo,jsou dost hlučné pneumatiky Continental ). Cca od 1800 ot./min zabírá turbo a vůz velice slušně vystřelí vpřed. Nejvíc je to znát na 2 a 3 převodový stupeň. V dálničních rychlostech už to není tak velký zázrak,moje soukromá FI 1.4 74 kW jede lépe. Ale to je dáno charakteristikou motoru. Spotřeba odpovídá specifickému provozu u naší firmy,tabulkově výrobce udává 6.6 l pro město,ale toho nejsem schopen dosáhnout. Po zajetí ( v současnosti najeto 8500 km) se u nás pohybuje kolem 7.3 l.
Škoda Octavia II FL 1.4 TSI 90 kW Ambiente Plus 2010
Škoda Fabia II FL 1.2 TSI 63 kW Ambiente 2010 služebák
ex Škoda Fabia Combi 1.4 16V 74 kW Comfort 2004
ex Škoda Felicia LXi 1.3 MPI 50 kW 1997
Škoda Fabia II FL 1.2 TSI 63 kW Ambiente 2010 služebák
ex Škoda Fabia Combi 1.4 16V 74 kW Comfort 2004
ex Škoda Felicia LXi 1.3 MPI 50 kW 1997
Re: MOTOR TSI 63 kw
Dnes padlo na služebáčku 20 000 km.
Postřehy z firemní F II TSI 63 kW Ambiente + pakety Sport II a Ambiente Plus ...
Spotřeba : za poslední měsíc najeto skoro 2000 km,dle PP 6,9 l,podle tankování 7.2 l (vůz provozován jenom po Praze)
Poruchy : výměna turba v 16 000 km,motor žere olej - po 5000 km od výměny oleje byl ve středu doplněn litr oleje...Při pohledu na motor jsou vidět drobné netěsnosti - mastné fleky,ale tam určitě nezmizel litr oleje.
Závady : občasné zavrzání plastů v interiéru,ventilátor topení přestal s oteplením hučet.
Postřehy z firemní F II TSI 63 kW Ambiente + pakety Sport II a Ambiente Plus ...
Spotřeba : za poslední měsíc najeto skoro 2000 km,dle PP 6,9 l,podle tankování 7.2 l (vůz provozován jenom po Praze)
Poruchy : výměna turba v 16 000 km,motor žere olej - po 5000 km od výměny oleje byl ve středu doplněn litr oleje...Při pohledu na motor jsou vidět drobné netěsnosti - mastné fleky,ale tam určitě nezmizel litr oleje.
Závady : občasné zavrzání plastů v interiéru,ventilátor topení přestal s oteplením hučet.
Škoda Octavia II FL 1.4 TSI 90 kW Ambiente Plus 2010
Škoda Fabia II FL 1.2 TSI 63 kW Ambiente 2010 služebák
ex Škoda Fabia Combi 1.4 16V 74 kW Comfort 2004
ex Škoda Felicia LXi 1.3 MPI 50 kW 1997
Škoda Fabia II FL 1.2 TSI 63 kW Ambiente 2010 služebák
ex Škoda Fabia Combi 1.4 16V 74 kW Comfort 2004
ex Škoda Felicia LXi 1.3 MPI 50 kW 1997
Re: MOTOR TSI 63 kw
Zdravím, mám své Octávii II na motoru najeto 12 000 km, v 11 000 km mě měnili turbo. Byl vadnej jen regulátrot tlaku turba, ale škoda ho prý jako samostatnej díl nedodává a tak měnili celý turbo. Cena 26 000 kč včetne DPH i s prací.... jinak stejně jak v předchozím příspěvku. měnil jsem si olej po zajetí v 5 000 km a při 10 000 km jsem musel dolít celej litr. Doufám, že jsem si smůlu vyžral a bud úž klid..... Jik když se motoru dopřeje lepší benzín, já mám teda 77 KW, tak pěkně táhne od spodu a s kultivovaností a akcelerací jsem spokojen. jen aby se to po čase nerozpadlo....
- KarelV
- Příspěvky: 68
- Registrován: 14.09.2011 15:10
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Brno
Re: MOTOR TSI 63 kw
My teda máme Fabii I (2007, combi 1.2 HTP, 47 kW) ... najeto 50 000 km a dosud žádná oprava motoru a oleje neubylo ani deci.
Takže jsme s ní (zatím) velmi spokojení!
Jak jsem se dočetl, při srovnávání vozů HTP a TSI budou prý diskuze asi značně kontroverzní. - A taky jo:
Dnes jsme jeli novou služební Fábií 1.2 TSI (63kW) ... po D1 z Prahy do Brna ... a první dojmy jsou výtečné.
Těch 63 kW JE znát. Ale slibovaná měkkost nového podvozku je asi pro jízdu na D1 furt málo!
HTP si oproti TSI vezme o dobrého 0,5 L míň (při rychlostech tak 130-140 km/h). Což přivítají pohodáři, které potěší i těch 20 Kč úspory na 100km. - Ovšem s motorem TSI se zase mnohem lépe zařazuje do levého (rychlého) pruhu. Takže pokud máte na každých 100 km navíc těch 20 korun, tak volba je myslím JASNÁ. I jízda JE na dálnici celkově tišší.
A myslím, že i tišší než 1.4 TDI, kterou jsme taky měli tu čest jezdit.
Tož tak...
Takže jsme s ní (zatím) velmi spokojení!
Jak jsem se dočetl, při srovnávání vozů HTP a TSI budou prý diskuze asi značně kontroverzní. - A taky jo:
Dnes jsme jeli novou služební Fábií 1.2 TSI (63kW) ... po D1 z Prahy do Brna ... a první dojmy jsou výtečné.
Těch 63 kW JE znát. Ale slibovaná měkkost nového podvozku je asi pro jízdu na D1 furt málo!
HTP si oproti TSI vezme o dobrého 0,5 L míň (při rychlostech tak 130-140 km/h). Což přivítají pohodáři, které potěší i těch 20 Kč úspory na 100km. - Ovšem s motorem TSI se zase mnohem lépe zařazuje do levého (rychlého) pruhu. Takže pokud máte na každých 100 km navíc těch 20 korun, tak volba je myslím JASNÁ. I jízda JE na dálnici celkově tišší.
A myslím, že i tišší než 1.4 TDI, kterou jsme taky měli tu čest jezdit.
Tož tak...
Naposledy upravil(a) KarelV dne 16.12.2011 15:51, celkem upraveno 3 x.
Re: MOTOR TSI 63 kw
Jdou tyto motory srovnat se stejně výkonými TDI ? Nebo jsou pocitově hodně jiní?