Ahoj,
Prosím všechny o radu. Mám fábii 1.2 47 kW a dneska mě během jízdy z ničeho nic motor ztratil tah a ručička otačkoměru se zasekne na 3000 víc ani ťuk... na volnoběh to samý! Chcípnu a znova nastartuju a jedu v pohodě dál, ale jen chvilku pak zas motor přestane tahat, začne škubat a víc jak 3000 otaček zněj nedostanu. Předem díky za rady.
Problém s Fabii 1.2 HTP motor točí max. 3000 :-(
Re: Problém s Fabii 1.2 HTP motor točí max. 3000 :-(
zajeď do servisu bez diagnostiky Ti nikdo nic neporadírouzinak píše:Ahoj,
Prosím všechny o radu. Mám fábii 1.2 47 kW a dneska mě během jízdy z ničeho nic motor ztratil tah a ručička otačkoměru se zasekne na 3000 víc ani ťuk... na volnoběh to samý! Chcípnu a znova nastartuju a jedu v pohodě dál, ale jen chvilku pak zas motor přestane tahat, začne škubat a víc jak 3000 otaček zněj nedostanu. Předem díky za rady.
Octavia Combi r.v.04 1,9 TDI 81kW chip na 140hp Mimo xenon, kůže, orig navig. , zad loket. full výbava
- Hanes
- Příspěvky: 225
- Registrován: 23.01.2009 21:36
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Javorník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s Fabii 1.2 HTP motor točí max. 3000 :-(
Jak bylo řečeno, chce to diagnostiku, může vynechávat cívka na svíčce - v tom nejlepším případě, ale bez diagnostiky to prostě na slepo nezjistíš
Octavia 1,9 Tdi
Tel.: 737 004 223
Tel.: 737 004 223
Re: Problém s Fabii 1.2 HTP motor točí max. 3000 :-(
Přeskočil ti řetěz,VAG to napíše jako snímač polohy klik./vačk. hřídele nevěrohodný signál,ale je to zbytečný,to je přeskočený,dělaj to tyhle motory,když maj najeto okolo 100tis,km spíš 120,je to šmejd z výroby.V nový sadě dodávaj o chlup delší vodící lištu řetězu a prej by se to nemělo stát,že to podruhý přeskočí,ale je to tímhle.Mě se to stalo před barákem,otevřel jsem garáž,skočil do auta,nastartoval a bylo to a v salonu mi taky řekli,že je to normální,že se to lidem stává u pumpy a tak,prostě jak to s sebou škubne při tom startu,když je vytaženej ten řetízek.Ta sada(kola,řetěz,napínák,vodící lišta) stojí originál asi 2,5tis.,ale potřebuješ přípravky,s kterejma si zablokuješ kliku a vačky:D dáš to tam a frčíš dál,nic jinýho se nezničí,ventily se nepotkaj,jen je prostě rozhozený to časování.Akce na 4 hoďky,vana dolu,celej boční kryt,místo haláku přípravek do setrváku nad dlouhou poloosou,z vaček vyndat záslepky ze strany od baterky,každou taky zaaretovat a pak už je to sranda.
Re: Problém s Fabii 1.2 HTP motor točí max. 3000 :-(
Před shořením cívky se mi motor choval podobně. Za jízdy postupně zeslábl. Po restartu se to spravilo, ale po několika km opakovalo. Restarty pak nepomohly a při pokosu se doplazit do servisu cívka doslova shořela. Než shořela, tak byl už chod velmi neklidný. Podotýkám, auto mělo najeto pouze 32tkm, stáří 5let.
Vadnou cívku bys mohl poznat v určitých případech i bez diagnostiky. Stačí sundat horní plastový kryt motoru a uvidíš jendotlivé civky. Pokud na nich jsou hrbolky, pak se může jednat o vadnou cívku. Novou koupíš za 850 a vyměníš ji i sám.
ProkyUL: "Moderním" elektronicky prošpikovaným autům moc nerozumím, ale přeskočený řetěz by se projevoval pořád ne? Řídící jednotka by to buď uměla kompenzovat, anebo ne.
Vadnou cívku bys mohl poznat v určitých případech i bez diagnostiky. Stačí sundat horní plastový kryt motoru a uvidíš jendotlivé civky. Pokud na nich jsou hrbolky, pak se může jednat o vadnou cívku. Novou koupíš za 850 a vyměníš ji i sám.
ProkyUL: "Moderním" elektronicky prošpikovaným autům moc nerozumím, ale přeskočený řetěz by se projevoval pořád ne? Řídící jednotka by to buď uměla kompenzovat, anebo ne.