Problém s Fabii 1.2 HTP motor točí max. 3000 :-(

Moderátoři: BigBang, Majk

Zamčeno
rouzinak
Příspěvky: 1
Registrován: 07.11.2009 23:05

Problém s Fabii 1.2 HTP motor točí max. 3000 :-(

Příspěvek od rouzinak »

Ahoj,
Prosím všechny o radu. Mám fábii 1.2 47 kW a dneska mě během jízdy z ničeho nic motor ztratil tah a ručička otačkoměru se zasekne na 3000 víc ani ťuk... na volnoběh to samý! :x Chcípnu a znova nastartuju a jedu v pohodě dál, ale jen chvilku pak zas motor přestane tahat, začne škubat a víc jak 3000 otaček zněj nedostanu. Předem díky za rady.

Uživatelský avatar
notobi
Příspěvky: 541
Registrován: 30.09.2009 22:55
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: Problém s Fabii 1.2 HTP motor točí max. 3000 :-(

Příspěvek od notobi »

rouzinak píše:Ahoj,
Prosím všechny o radu. Mám fábii 1.2 47 kW a dneska mě během jízdy z ničeho nic motor ztratil tah a ručička otačkoměru se zasekne na 3000 víc ani ťuk... na volnoběh to samý! :x Chcípnu a znova nastartuju a jedu v pohodě dál, ale jen chvilku pak zas motor přestane tahat, začne škubat a víc jak 3000 otaček zněj nedostanu. Předem díky za rady.
zajeď do servisu bez diagnostiky Ti nikdo nic neporadí
Octavia Combi r.v.04 1,9 TDI 81kW chip na 140hp Mimo xenon, kůže, orig navig. , zad loket. full výbava

Uživatelský avatar
Hanes
Příspěvky: 225
Registrován: 23.01.2009 21:36
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Javorník
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s Fabii 1.2 HTP motor točí max. 3000 :-(

Příspěvek od Hanes »

Jak bylo řečeno, chce to diagnostiku, může vynechávat cívka na svíčce - v tom nejlepším případě, ale bez diagnostiky to prostě na slepo nezjistíš
Octavia 1,9 Tdi
Tel.: 737 004 223

ProkyUL
Příspěvky: 1
Registrován: 19.11.2011 00:15

Re: Problém s Fabii 1.2 HTP motor točí max. 3000 :-(

Příspěvek od ProkyUL »

Přeskočil ti řetěz,VAG to napíše jako snímač polohy klik./vačk. hřídele nevěrohodný signál,ale je to zbytečný,to je přeskočený,dělaj to tyhle motory,když maj najeto okolo 100tis,km spíš 120,je to šmejd z výroby.V nový sadě dodávaj o chlup delší vodící lištu řetězu a prej by se to nemělo stát,že to podruhý přeskočí,ale je to tímhle.Mě se to stalo před barákem,otevřel jsem garáž,skočil do auta,nastartoval a bylo to a v salonu mi taky řekli,že je to normální,že se to lidem stává u pumpy a tak,prostě jak to s sebou škubne při tom startu,když je vytaženej ten řetízek.Ta sada(kola,řetěz,napínák,vodící lišta) stojí originál asi 2,5tis.,ale potřebuješ přípravky,s kterejma si zablokuješ kliku a vačky:D dáš to tam a frčíš dál,nic jinýho se nezničí,ventily se nepotkaj,jen je prostě rozhozený to časování.Akce na 4 hoďky,vana dolu,celej boční kryt,místo haláku přípravek do setrváku nad dlouhou poloosou,z vaček vyndat záslepky ze strany od baterky,každou taky zaaretovat a pak už je to sranda.

Dunde.e
Příspěvky: 26
Registrován: 13.11.2011 08:45

Re: Problém s Fabii 1.2 HTP motor točí max. 3000 :-(

Příspěvek od Dunde.e »

Před shořením cívky se mi motor choval podobně. Za jízdy postupně zeslábl. Po restartu se to spravilo, ale po několika km opakovalo. Restarty pak nepomohly a při pokosu se doplazit do servisu cívka doslova shořela. Než shořela, tak byl už chod velmi neklidný. Podotýkám, auto mělo najeto pouze 32tkm, stáří 5let.

Vadnou cívku bys mohl poznat v určitých případech i bez diagnostiky. Stačí sundat horní plastový kryt motoru a uvidíš jendotlivé civky. Pokud na nich jsou hrbolky, pak se může jednat o vadnou cívku. Novou koupíš za 850 a vyměníš ji i sám.


ProkyUL: "Moderním" elektronicky prošpikovaným autům moc nerozumím, ale přeskočený řetěz by se projevoval pořád ne? Řídící jednotka by to buď uměla kompenzovat, anebo ne.

Zamčeno

Zpět na „Motory“