Ahoj ,
mám Fabii 2002 , 1,4 mpi ... nedávno jsem jel delší trasu cca 350 km , po rovince , žádná divočina a z ničeho nic mi při řazení a brždění začal cukat volant o pár cm a vždy je slyšet rána v přední nápravě ...
Nevíte v čem by mohl být problém ?!
škubnutí v podvozku a volantu při přeřazení a brždění
Re: škubnutí v podvozku a volantu při přeřazení a brždění
Můžou to být zvlněn kotouč. Zkus to víc popsat kdy je ta rána a tak
Re: škubnutí v podvozku a volantu při přeřazení a brždění
Zkus silentbloky na přední nápravě
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubnutí v podvozku a volantu při přeřazení a brždění
přední silentbloky... nebo by to mohl být utrženej stabík - koukni pod auto jestli nemáš stabík (tu velkou tyč, ne kosti) uprostřed nebo jestli neni šouplej do jedný strany. Pak by tlouk do zadního silentbloku (do toho hliníkovýho válcovýho pouzdra)
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Re: škubnutí v podvozku a volantu při přeřazení a brždění
Chlapi mam podobny problem, nechcem zakladat novu temu. Pri zaradenom rychlostnom stupni a urcitej rychlosti ak chcem pridat plyn alebo stupim na brzdu tak mi cukne autom, taktiez ked radim rychlosti, ovela viac to citit ked radim nizsi rychlostny stupen. Mechanik mi povedal aby som citlivo pustal spojku. Mam 1.2 HTP ale aj O2 1.9TDI a tam mi to nerobi, myslim, ze spojku pustam normalne. Cim to moze byt? Spojka? Zotrvacnik? Menil som RJ motora a sviecky, zly soft? Sviecky? Alebo to moze robit iba ta reakcna vzpera? Ked to kmita zda sa mi na podlahe akoby bolo nieco uvolnene, hojdalo sa. Ked som bol pod autom vsetko pevne, motorom rukami pohnem sem a tam mozno aj 4-5 cm je to normalne? Dakujem za rady, autom jazdim, tah ma normalny na ten motor, spotrebu tiez.
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubnutí v podvozku a volantu při přeřazení a brždění
5 cm je moc, mohl by být utrženej silentblok
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Re: škubnutí v podvozku a volantu při přeřazení a brždění
tak som bol pod autom skontrolovať to, je to možno 1 - 2 cm, predtým sa mi to zdalo viac (5 cm), proste pohnem motorom rukou na takú vôľu, dal som dolu reakčnú vzperu a dnes mi šla ťažko namontovať späť, mal som čo robiť kým som motor uchytil späť. V manuáloch píšu že sa má namontovať čo najdalej prevodovka od nápravnice, dnes mám pocit, že som ju namontoval čo najbližšie (inak nešla) a trošku to prestalo, mám objednanú novú, tá guma sa mi zdala voľná (nebola odtrhnutá). Ako ju teda treba správne namontovať?