Navýšení spotřeby 1,2 TSI 63 kW po úpravě turbodmychadla
Navýšení spotřeby 1,2 TSI 63 kW po úpravě turbodmychadla
Ahoj, po necelých dvou letech provozu FII s motorem 1,2TSI byla na garanční prohlídce provedena výměna rozvodového řetězu a úprava turba za účelem odstranění turbo-efektu a zvýšení životnosti. Po této úpravě došlo k nárůstu spotřeby o více něž 1l/100km. Máte někdo podobné zkušenosti s touto úpravou? Dá se tomu věřit nebo je to nějaký bastl aby škodovka vyeliminovala výrobní vadu za minimální náklady???
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navýšení spotřeby 1,2 TSI 63 kW po úpravě turbodmychadla
jen jestli ti nerozhodili rozvody tou výměnou řetězu
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Re: Navýšení spotřeby 1,2 TSI 63 kW po úpravě turbodmychadla
Rozvody jsou OK
-
- Příspěvky: 641
- Registrován: 05.09.2010 18:57
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: okr.Senica/SK
Re: Navýšení spotřeby 1,2 TSI 63 kW po úpravě turbodmychadla
je to kruté,ale pravdivé..niektorým majitelom sa fakt po pridaní podložky zvýšila spotreba
Re: Navýšení spotřeby 1,2 TSI 63 kW po úpravě turbodmychadla
Ahoj, jezdím vozem FABIA 1.2 - TSI 63 kw stále za 6,8 l. Podle vyjádření Škodovky je spotřeba v normě, sdělte, prosím, vaše zkušenosti se spotřebou. Díky
- KarelV
- Příspěvky: 68
- Registrován: 14.09.2011 15:10
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Brno
Re: Navýšení spotřeby 1,2 TSI 63 kW po úpravě turbodmychadla
Moje přítelkyně jezdí služební fábií 1,2TSI (63kw)... a byla s ní po 1 roce na garanční prohlídce.
Taky jí něco dělali s turbem (prý si to vyžádala ŠMB).
A pak - asi 14 dní po prohlídce zaregistrovala, že na volnoběh to z motoru drnčí, jako kdyby
seděla v traktoru, (když se zařadí rychlost, tak ten zvuk zmizel).
Zajela do servisu ... Byla to nějaká UVOLNĚNÁ TRUBKA vedoucí k horní části motoru!
Trubku UPEVNILI - a je klid.
Jo ... Že by se po garančce zvýšila nějak spotřeba, to si zatím nevšimla. Tož tak.
Taky jí něco dělali s turbem (prý si to vyžádala ŠMB).
A pak - asi 14 dní po prohlídce zaregistrovala, že na volnoběh to z motoru drnčí, jako kdyby
seděla v traktoru, (když se zařadí rychlost, tak ten zvuk zmizel).
Zajela do servisu ... Byla to nějaká UVOLNĚNÁ TRUBKA vedoucí k horní části motoru!
Trubku UPEVNILI - a je klid.
Jo ... Že by se po garančce zvýšila nějak spotřeba, to si zatím nevšimla. Tož tak.
- admin
- Administrátor
- Příspěvky: 123
- Registrován: 06.10.2008 23:25
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Praha
Re: Navýšení spotřeby 1,2 TSI 63 kW po úpravě turbodmychadla
Je to dost, ale je to hodně podle stylu jízdy. Pokud to bereš od 1000 ot a řadíš na 1600 ot tak to jede bez problému za 8 litrů a nebo ve městě je tohle asi normální.
Mimo město by se spotřeba měla i při svižné jízdě pohybovat kolem 6ti litrů. Osobně jsem z toho víc jak 7 litrů na cca 30 km nedostal a to jsem tomu dával dost.
Mimo město by se spotřeba měla i při svižné jízdě pohybovat kolem 6ti litrů. Osobně jsem z toho víc jak 7 litrů na cca 30 km nedostal a to jsem tomu dával dost.
Jaguar píše:Ahoj, jezdím vozem FABIA 1.2 - TSI 63 kw stále za 6,8 l. Podle vyjádření Škodovky je spotřeba v normě, sdělte, prosím, vaše zkušenosti se spotřebou. Díky