Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Favorit a turbo?
OdeslatNapsal: 17.06.2012 19:54 
Offline

Registrován: 22.03.2012 14:50
Příspěvky: 7
Dobrý den,

dneska jsem se nudil a tak mě napadla myšlenka motoru z Favorita s nějakým menším turbodmychadlem.

Auto ani motor nevlastním. Jen by mě prostě zajímalo co všechno to obnáší, dostat do starého, karburátorového motoru turbo. Nebo jestli s tím má někdo zkušenosti, co všechno musel udělat pro to, aby to bylo spíš k užitku než k zlosti a z jakého motoru bylo turbo původně. A ještě mě teď napadlo jak moc by to potom tomu motoru přidalo na výkonu a (jestli) ubralo na životnosti.

Děkuju za odpověď, či vaše názory.


Nahoru
 Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Favorit a turbo?
OdeslatNapsal: 18.06.2012 09:59 
Offline

Registrován: 06.09.2009 22:51
Příspěvky: 21
Zkus to..motor to ale nevydrží :lol: :lol:


Nahoru
 Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Favorit a turbo?
OdeslatNapsal: 19.09.2012 13:39 
Offline

Registrován: 07.03.2010 17:07
Příspěvky: 26
http://www.youtube.com/watch?v=G2yWtqgX ... re=related co třeba toto je toho víc..


Nahoru
 Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Favorit a turbo?
OdeslatNapsal: 07.08.2013 12:03 
Offline

Registrován: 07.08.2013 11:56
Příspěvky: 8
Laveggio napsal:
Dobrý den,

dneska jsem se nudil a tak mě napadla myšlenka motoru z Favorita s nějakým menším turbodmychadlem.

Auto ani motor nevlastním. Jen by mě prostě zajímalo co všechno to obnáší, dostat do starého, karburátorového motoru turbo. Nebo jestli s tím má někdo zkušenosti, co všechno musel udělat pro to, aby to bylo spíš k užitku než k zlosti a z jakého motoru bylo turbo původně. A ještě mě teď napadlo jak moc by to potom tomu motoru přidalo na výkonu a (jestli) ubralo na životnosti.

Děkuju za odpověď, či vaše názory.



Na Škodu Favorit bych osobně nedoporučoval nějaký takový experiment s turbem, nejen protože ten motor by to zcela určitě moc dlouhou dobu neustál, ale i protože na motor s karburátorem ve favoritu by to byl problém i kdyby to nějakou krátkou dobu ustál motor tak pro změnu karburátor né. Protože dochází k atmosférickému sání a vstřiku paliva tryskou tím že by v karburátoru vznikl tlak a né podtlak by nebylo možné ani nastartovat, nehledě na to že by se tlak který by vyvíjelo turbo dostával všude kam by neměl tzn. do komor trysek a hlavně by znemožnil dokonalému vstřiku toho paliva z jehly .. Nebudu to dále rozebírat protože na tenhle motor s tímhle typem karbecu to prostě neze


Nahoru
 Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přeskočit na:  





Nejlevnější alu kola Škoda skladem od Moje Elektrony.cz

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group