Při jízdě mi palubní počítač ukazoval spotřebu v l/h místo l/km.Pak mi přestal fungovat tachometr a začal blbnout palivoměr.
Měl jsem to u elektrikáře a bylo mi zděleno,že je vadná přístrojovka,už mi neukazoval ani tachometr a ani ujeté km.Ok.Dnes jsem musel jet pryč a auto jsem protáhnul na rovince.+/- 140km/h.Odhad.A ejhle,při rychlosti se tachometr vzpamatoval a ukázal rychlost 150km/h,samozřejmě začal i počítat ujeté km a i ten ukazatel spotřeby psal l/km.Takže si myslím,že přístrojovka je v pořádku.Ukazatel stavu paliva,měl jsem venku čerpadlo a plovák je OK.Zkusil jsem s tím jet normálně s nastartovaným motorem a ukazatel paliva mění svou polohu od 0 až po někde na čtvrtce nádrže.Pak jsem za jízdy vyřadil a vypnul motor,zapnul zapalování a ukazatel se držel tam kde je hladina benzínu.Po nastartování se opět zbláznil.
Jinak,co k tomu všemu předcházelo.Prý jsem měl zatečeno v řídicí jednotce,byla opravena,ale podle mě špatně.Je možné,že by to mohla dělat ta řídicí jednotka?
Měl už někdo podobný problém?
Dík Boban
Řídicí jednotka 1,8T 20V
Re: Řídicí jednotka 1,8T 20V
Tak jsem dnes byl v servisu a řídicí jednotka je v pořádku.Byly tam nějaké chyby v motoru,ale prý nic závažného.Budíky odzkoušely a taky jsou v pořádku.To,že mi to neukazuje rychlost je buď v kabeláži a nebo vadný snímač rychloměru na převodovce.Už googluju dlouho,ale nějak se mi nedaří najít to čidlo.
Nevíte někdo jaké tam je?Motor 1,8T20V 110kW r.v.2001.
Dík
Nevíte někdo jaké tam je?Motor 1,8T20V 110kW r.v.2001.
Dík