Ahoj všem,
potřeboval bych poradit nebo nasměřovat, na jakou závadu se mám v mém případě orientovat.. Po velkém servise v autorizovaném servise, mě po 1 dni přestalo jet na plný výkon. Po nastartování cca 0,5 km jede a pak najednou přestane "táhnout".. Po resetování ŘJ (tím že zhasnu motor a nastartuji znova), auto opět kousek jede tak jak má, ale opět s tím, že pak přestane jet.
Byl jsem s tím na diagnostice s tímto výsledkem:
19586 – EGR systém; dosažena horní prachová hodnota (přerušovaný)
18000 – snímač plnícího tlaku – souvislost mezi plnícím tlakem a atmosférickým tlakem (přerušovaný)
17964 – řízení plnícího tlaku; záporná odchylka (přerušovaný)
17664 snímač teploty chladící kapaliny motoru; přerušený obvod/zkrat na plus (přerušovaný)
Předpokládám, že závada 19586 je "klasická" závada EGR ventilu a závada 17664 je závada v kabeláži nebo v samotném čidlu teploty, nic co by mělo co dočinění s tím, že auto nejede na plný výkon.
Děkuji za rady a cenné zkušenosti,
D.
SMAZAT
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Superb I 2005 1.9 TDI 96kW
Klíčem by měly být
18000 – snímač plnícího tlaku – souvislost mezi plnícím tlakem a atmosférickým tlakem (přerušovaný)
17964 – řízení plnícího tlaku; záporná odchylka (přerušovaný)
Příčinou možná váha, možná ventil N75. A nebo máš zasviněný naklápení lopatek turba + egr. Turbo přefoukne + EGR se nedokáže přes karbon zavřít, ale to už je jen teoretická úvaha
18000 – snímač plnícího tlaku – souvislost mezi plnícím tlakem a atmosférickým tlakem (přerušovaný)
17964 – řízení plnícího tlaku; záporná odchylka (přerušovaný)
Příčinou možná váha, možná ventil N75. A nebo máš zasviněný naklápení lopatek turba + egr. Turbo přefoukne + EGR se nedokáže přes karbon zavřít, ale to už je jen teoretická úvaha
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Re: Superb I 2005 1.9 TDI 96kW nejede
Vyzkoušena funkční váha i funkční ventil N75 a ani jedno to není.
Při vyzkoušení drátkem, jestli jsem schopný při vypnutém motoru otočit lopatkami od turba jsem zjistil, že to jde velmi lehce.
Při diagnostice kontrolovány hodnoty turba, které normálně foukalo, hodnoty se měnily.
EGR je dost možný, že je zasviněný, ale jelikož mě nepřijde vadné turbo, EGR jsem nekontroloval.
Ještě nějaký nápad, čím to může být?
Při vyzkoušení drátkem, jestli jsem schopný při vypnutém motoru otočit lopatkami od turba jsem zjistil, že to jde velmi lehce.
Při diagnostice kontrolovány hodnoty turba, které normálně foukalo, hodnoty se měnily.
EGR je dost možný, že je zasviněný, ale jelikož mě nepřijde vadné turbo, EGR jsem nekontroloval.
Ještě nějaký nápad, čím to může být?
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Superb I 2005 1.9 TDI 96kW nejede + nejde do otáček
Otázka je jak se hodnoty na turbu měnily. Pořád může bejt zasviněnej EGR a regulace na turbu. To otáčením rotoru nezjistíš... Jak vypadá sání mezi EGRem a hlavou? Neni přicpaný sazema?
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Re: Superb I 2005 1.9 TDI 96kW nejede + nejde do otáček
Tak další etapa.. Váhu vzduchu jsme zkoušeli měnit z funkčního + turbo je vyčištěné (dává dle VAG 2.2), EGR zaslepený, podtlakové a trochu pochybné hadičky taky vyměněné.
Po výměně dnes cca 15 km jelo jak má, pak jakoby spadlo do nouzáku a nic.
Dříve to padalo do nouzáku už za 500 m
Někdo nápad?
Po výměně dnes cca 15 km jelo jak má, pak jakoby spadlo do nouzáku a nic.
Dříve to padalo do nouzáku už za 500 m
Někdo nápad?
Re: Superb I 2005 1.9 TDI 96kW nejede + nejde do otáček
Udělej LOG skupin 3, 11, 7
Údaj že turbo dává 2.2 je na nic.
Bez toho LOGu to bude vaření z vody.
Údaj že turbo dává 2.2 je na nic.
Bez toho LOGu to bude vaření z vody.