TDI 81KW na 200 ps a více

Moderátoři: BigBang, Majk

Uživatelský avatar
kruhovy_objazd
Příspěvky: 4
Registrován: 11.05.2009 21:41
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: senec

Re: TDI 81KW na 200 ps a více

Příspěvek od kruhovy_objazd »

dik JasteR. takze do PD nepotrebujem menit hlavu cerpadla ani nic take? seriove turbo ani neni vacsie ako 110kw, ne ? potom uz len hybrid ?
a ak chcem menit IC za neco vacsie tak musim menit aj privodne trubky a ostatne?
do 96kw PD sa mi teda neoplatia trysky ak nedam vacsie turbo ? a ked dam napr. hybrid turbo tak musim aj vacsi IC, ze ?
a co by mna to stalo na 96kw PD dat niake hybrid turbo,IC, trysky a chiptuning ?? ak sa chcem dostat na cca 200PS ??

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: TDI 81KW na 200 ps a více

Příspěvek od 1pavel »

PD žádnou hlavu čerpadla nemá , turbo je největší na ARL 110kw 96 kw a 110 kw má stejné trysky a 200 ps by měly zmáknout , větší turbo potřebuješ v otáčkách aby stíhalo tlačit až do max otáček a prošly přez něj splodiny , ale má to i své negativa pomalejc se rozbíhá v nízkejch otáčkách , na jiný IC potřebuješ jiné vedení vzduchu i celé sací potrubí až k hlavě hybrit turbo 10 000 - 13 000 kč , IC 6 000 kč + hadice a další materiál cca 5 000 kč trysky 96 kw by měly stačit , ale pokud chceš větší tak 13 000 - 17 000 kč podle typu s montáží do vstřiků , na to chip na míru 10 000 - 12 000 kč ????? k tomu hodně práce a schánění a možná i spojka
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

Uživatelský avatar
kruhovy_objazd
Příspěvky: 4
Registrován: 11.05.2009 21:41
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: senec

Re: TDI 81KW na 200 ps a více

Příspěvek od kruhovy_objazd »

aky je rozdiel medzi 110kw a 96kw ? (teda okrem toho ze tam je 14kw a 15Nm rozdiel)
ak by som na 96kw menil turbo z 110kw treba aj IC menit ?
co stoji take 110kw turbo ? a vyrabaju sa este ? alebo niekde zhanat pouzite ?
kolko mi vydrzi spoka ?? kw ? Nm ?
kolko by tak stala keramicka spojka ? ak sa chcem dostat na cca 200+PS a 450+Nm

mam zaklad 96kw a chcem sa dostat na 200PS a 450+Nm. co vsetko treba ?
turbo 110kw, chiptuning (dieselpower), trysky (sprint 1043 alebo ktore??) a este ??? ci dost ?
a asi spojka a niaky podvozok a brzdy..co by to tak dopopy secko stalo ? asi dosr, co ?

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: TDI 81KW na 200 ps a více

Příspěvek od 1pavel »

96 kw má menší kompresi menší turbo menší IC trysky 1043 jsou v obou ceny jsou o schánění známostech a štěstí spojka drží něco přes 400nm jinak ceny dílů a chipů jsou na : http://race.dieselpower.cz/
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

JasteR
Příspěvky: 429
Registrován: 21.11.2008 22:09
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: TDI 81KW na 200 ps a více

Příspěvek od JasteR »

1pavel píše:PD žádnou hlavu čerpadla nemá , turbo je největší na ARL 110kw 96 kw a 110 kw má stejné trysky a 200 ps by měly zmáknout , větší turbo potřebuješ v otáčkách aby stíhalo tlačit až do max otáček a prošly přez něj splodiny , ale má to i své negativa pomalejc se rozbíhá v nízkejch otáčkách , na jiný IC potřebuješ jiné vedení vzduchu i celé sací potrubí až k hlavě hybrit turbo 10 000 - 13 000 kč , IC 6 000 kč + hadice a další materiál cca 5 000 kč trysky 96 kw by měly stačit , ale pokud chceš větší tak 13 000 - 17 000 kč podle typu s montáží do vstřiků , na to chip na míru 10 000 - 12 000 kč ????? k tomu hodně práce a schánění a možná i spojka
ARL turbo do 190koni bohate postaci a bude mit dobrej spodek, pekny repas kolem 12 000,- silnejsi z 1,9tek v serii se nedavalo..
.. IC doporucuju od 150koni vejs, pokud ma motor neco vydrzet, dobrou zkusenost mam z IC od Saabtuning ca 4000,- plus material -vedeni vzduchu a prace.. nebo pro golfa se da sehnat do ca10 000,- cela pouzita chladicova stena s velkym IC a saharama z Golfu/leonu ARL 110kw TDi..
..Hibrid turbo za 10 000,- to bych chtel videt, Andre dela Hibridy a bezna cena za maly do 210koni stoji 20 000,- a velky do 230PS 25 000,-
... o tomhle by se dalo mluvit dlouho, musis si ujasnit kolik na to mas a chces investovat a jaky kone si predstavujes...

..pokud chces do 200koni tak ti ARL turbo postatci, stejne tak trysky, na tyhle kone se IC nevyhnes, apokud pujde nad 400nm tak ti to nepobere spojka, set od Sachce se da za ca 18 000,- do 500nm..
..taky to chce EGR Off stejne tak Kat..
pokud bys sel nad 200koni tak uz to chce turbo treba z 2,5tky se kterym bude ale spousta uprav, nebo nakyho hibrida ale na nej si priprav aspon 20 000,- stejne tak podobnou castku na spojku...
pak PD Race trysky 15 000,- a taky uz bude zapotrebi udelat vyfuk na zakazku, treba 60tku rouru a pruchozi tlumic... tam je cena hodne orientacni podle pouzitich dilu 10 000,- +- ..+ pak odladit SW na brzde... pocitej tak aspon 3hod...
u 96Kw mas vyhodu ze uz mas dobry vnitrnosti, chladic oleje, sani, vedeni vrduchu (krom IC teda) a hlavne slusnou spojku a 6g s lepsima poloosama jak 5g..
.:: OctaviaRS TDI - 210HP ::. NA PRODEJ !!!
.:: Leon Cupra4 TDI - 182HP ::.

Uživatelský avatar
kruhovy_objazd
Příspěvky: 4
Registrován: 11.05.2009 21:41
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: senec

Re: TDI 81KW na 200 ps a více

Příspěvek od kruhovy_objazd »

chcem sa dostat do 200PS viac ne (popripade 190 podla toho jak to vide)nad 200PS sa mmi to zda moc drahe.
to turbo z ARL sa vyraba ? alebo treba zhanat pouzite ?
a ako to je z Nm ? od coho to vlastne zavisi ? kolko Nm by to pri 200PS bolo ?
predpokladam ze by to malo byt nad 400Nm cize new spojka za aspon 18.000kc, ze ?
a prevodovka to vydrzi tam nic ??
aj na vyfuk treba prerabat ??
do 200PS treba teda menit trysky ci vydrzia ?
to je uz vsetko alebo su este niake veci s ktorymi by som mal pocitat pri uprave ???

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: TDI 81KW na 200 ps a více

Příspěvek od 1pavel »

kruhovy_objazd píše:chcem sa dostat do 200PS viac ne (popripade 190 podla toho jak to vide)nad 200PS sa mmi to zda moc drahe.
to turbo z ARL sa vyraba ? alebo treba zhanat pouzite ?
a ako to je z Nm ? od coho to vlastne zavisi ? kolko Nm by to pri 200PS bolo ?
predpokladam ze by to malo byt nad 400Nm cize new spojka za aspon 18.000kc, ze ?
a prevodovka to vydrzi tam nic ??
aj na vyfuk treba prerabat ??
do 200PS treba teda menit trysky ci vydrzia ?
to je uz vsetko alebo su este niake veci s ktorymi by som mal pocitat pri uprave ???
přečti si http://dieselpower.cz/forum/index.php najdeš tam vše
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

JasteR
Příspěvky: 429
Registrován: 21.11.2008 22:09
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: TDI 81KW na 200 ps a více

Příspěvek od JasteR »

kruhovy_objazd píše:chcem sa dostat do 200PS viac ne (popripade 190 podla toho jak to vide)nad 200PS sa mmi to zda moc drahe.
to turbo z ARL sa vyraba ? alebo treba zhanat pouzite ?
a ako to je z Nm ? od coho to vlastne zavisi ? kolko Nm by to pri 200PS bolo ?
predpokladam ze by to malo byt nad 400Nm cize new spojka za aspon 18.000kc, ze ?
a prevodovka to vydrzi tam nic ??
aj na vyfuk treba prerabat ??
do 200PS treba teda menit trysky ci vydrzia ?
to je uz vsetko alebo su este niake veci s ktorymi by som mal pocitat pri uprave ???
Na vsechny otazky sem ti odpovedel o prizpevek vyse, lip cti a min se ptej..

do 200koni staci ARL turbo, IC, a dobry SW , katt a egr off a si na ca 185konich .. u 96kw Tdi.. pokud se udela do 400Nm tak to pobere i spojka..

...pokud pujdes vejs tak uz to chce spojku, lepsi trysky, vyfuk, lepsi turbo atd..
.:: OctaviaRS TDI - 210HP ::. NA PRODEJ !!!
.:: Leon Cupra4 TDI - 182HP ::.

Zamčeno

Zpět na „Ostatní“