fialamala píše:1pavel píše:SPD13TDI píše:Jsem rád že někdo konečně zhodnotil po chipu- že to pořád není vono, rotačky podle mně vynikají spolehlivostí, nízkými provozními náklady ale výkon už tomu chybí (je to podle mně zkrátka zastaralej motor, VW ho dělá už cca.15.let bez radikálních změn) ale na druhou stranu má už vychytány všechny mouchy-proto je tak oblíbenej u taxikářů.
81kw rotačka má ale menší turbo než 96 PD, můj názor je že když bys dal do 81kw stejný turbo jako je v 96kw,(sem to viděl teda v nějakých specifikacích do jakých motorů se dávali jaký turba), vstřiky které by odpovídali PD a samozdřejmě na to naprogramoval řídící jednotku tak budeš s rotačkou na stejným výkonu jako PD ...
Už se o tom tady psalo co by jsi musel vyměnit , ono to není tak jednoduchý
Když se rotačky hodí VA nebo VB což sou turba 96 a 110kw k tomu sprinty 764 a soft což je investice do 20tis tak je s toho 160-170 ps to jsou upravy do kterých se nemusí až tak zasahovat.Potom už musí být větší cooler.silnější spojka,trysky race 520, čerpadlo pístek 12mm atd atd a můžeš jít klidně 200ps.U Pd je možné to samé ale cílová hranice je vždy stejná.
Pokud by VWzustalo u rotacky .. a byl motor s vylepsenima z PD 96/110Kw tak by to byla idealni volba..
Tak to pridej.. VB turbo slusny 10t,- Sprinty764 5t,- slusny chip 10T,- ..a pocitej se spojkou, a doporucil bych uz poradny IC.. pak se da bez koure 160HP+..
PD 96/110Kw na extrem je urcite
lepsi/levnejsi.. ma uz lepsi v
edeni vzduchu, sani, vstriky ktery staci do 200HP..lepsi
chladic oleje... tohle vse u rotacky potrebujes menit, pokud to chces udelat poradne.. navic 96/110ma uz
6gang, spojka pobere 400Nm a ma
lepsi poloosy.. na rotacku potrebujes i 12tku cerpadlo, nad 330Nm budes resit spojku... a nad 180HP vrele doporucuju lepsi
vnitrnosti prave z 96/110Kw .. + samodrejme poradny IC..
Pokud by VWzustalo u rotacky a 1.9tka by dostala vylepseni z 96/110Kw tak by to byla idealni volba..
Ja mam na rotacce meneny:
zavodni trysky Race520,
sani z FRS,
lepsi airbox z 96
12mm hlava cerpadla
dlouha 5-stup. prevodovka Vmax 243km-h dle GPS
Velky Intercooler
Hybrid Turbo by Andre
nove vnitrnosti z 110Kw,
keramicka spojka Sachs Race
a pal. cerpadlo z TDi PD
naky drobnosti EGR Pipe Kit a Kat OFF
chladic oleje z 110Kw
kompletni vyfuk na zakazku