Skřípání po nastartování OI 1.6 74 Kw
Skřípání po nastartování OI 1.6 74 Kw
Zdarec chlapi.Po nastartování mi pár minut cosi skřípe v motorové části a pak to ustane.Je to vždy po delším stání.Jinak je pokoj.Typoval bych to, že to jde z oblasti kompresoru klimy nebo altíku.Možná je to spojka u kompresoru.Dá se stím něco dělat,pokud promazat tak jak? Rozhodně to není vytahaný pohonný řemen,ten je nový. Díky za radu.
- Avanti
- Příspěvky: 204
- Registrován: 03.07.2009 16:43
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Bučovice
Re: Skřípání po nastartování OI 1.6 74 Kw
Záleží jakej ten zvuk přesně je, kdyby to šlo z nějaké řemenice tak si myslím že to dělá po každým startu. Už jsem zažil něco podobnýho a nakonec to byly hydrošteli (po delším stání chvilku cvakali - klasika) a majitel ten vuk popisoval uplně jinak, ale tímto nechcu tvrdit že u tebe je to tak.
Pokud to dělá alternátor tak na 1,6 je klasická řemenice, tam by nic nastat nemělo a přicházeli by v úvahu asi ložiska, pokud to dělá spojka na kompresor, tak se obává že pomůže pouze výměna, ale nechcu být pesimista.
Ted si nejsu jistej, ale octavia I by měla mít servo ještě klasický a tudíž čerpadlo poháněný řemenem. Mám sice Vento, ale ted se mi stalo, e takové škrčení vycházející jakoby z alternátoru se nakonec projevilo vytavením gufera na setrvočerpadle a vytečením veškeré olejové náplně v servu, zkus se kdyžtak kouknout i na to, at nedopadneš jako já
Pokud to dělá alternátor tak na 1,6 je klasická řemenice, tam by nic nastat nemělo a přicházeli by v úvahu asi ložiska, pokud to dělá spojka na kompresor, tak se obává že pomůže pouze výměna, ale nechcu být pesimista.
Ted si nejsu jistej, ale octavia I by měla mít servo ještě klasický a tudíž čerpadlo poháněný řemenem. Mám sice Vento, ale ted se mi stalo, e takové škrčení vycházející jakoby z alternátoru se nakonec projevilo vytavením gufera na setrvočerpadle a vytečením veškeré olejové náplně v servu, zkus se kdyžtak kouknout i na to, at nedopadneš jako já
__________________________________
Škoda Octavia II Combi TDI PD 77kW (BJB), Octavia TDI 66kW (AGR)
Diagnostika VAG-COM Max2008
Škoda Octavia II Combi TDI PD 77kW (BJB), Octavia TDI 66kW (AGR)
Diagnostika VAG-COM Max2008