Zamrzani prevodovky
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 04.02.2010 19:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Kontaktovat uživatele:
Zamrzani prevodovky
Prijdu do auta chci zaradit a nejde to.S radici pakou jde pohybovat jen v neutralu.Zpozoroval jsem ze se to stane kdyz je den predtim vlhko(nad nulou).Po vytopeni cca 10 minut to tam pod tlakem jde kuchnout ale opravdu s tezi po dalsich 2 minutach jizdy uz to jde krasne.Cim by to mohlo být a jak by se to dalo resit.Vzivote jsem o tom neslysel.Dekuji za vsechny odpovedi.
Re: Zamrzani prevodovky
zatuhlo Ti řazení musí se vyndat díl tvaru T a vyměnit pouzdra co v něm jsou je to u Felicíí známej problem
Octavia Combi r.v.04 1,9 TDI 81kW chip na 140hp Mimo xenon, kůže, orig navig. , zad loket. full výbava
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 04.02.2010 19:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zamrzani prevodovky
Kdydby to zatuhlo tak by se to stavalo i kdyz nemrzne ne ?a neplatilo by na to zatopeni ne ?(sem amater nevylucuji odpovedi jen se ptam)
Re: Zamrzani prevodovky
Řazení u Feldy je názorná ukázka fungování fyzikálních zákonů (roztahování a smršťování materiálů v závislosti na teplotě).K tomu nevhodně zvolené výrobní tolerance a materiál alespoň trochu odolný proti opotřebení a je to.Narážím na ten vodící mechanismus řazení.Měli jsme ve firmě tři služební feldy a z toho nám to dvě dělaly v zimě a jedna zase zásadně v letě.Čím větší teplo, tím to tuhlo více.Někdy jsem tam těžko dával pětku a vyndal ji až po vychladnutí motoru.Takže pokud nechceš přijít o nervy,tak si nech opravit ten vodící díl a budeš mít na chvíli pokoj.
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 04.02.2010 19:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zamrzani prevodovky
asi nakonec zustanu u toho ze 3 - 4 mesice pretrpim a pak budu fungovat v klidu
Re: Zamrzani prevodovky
v klidu nebudeš už to bude jen horší
Octavia Combi r.v.04 1,9 TDI 81kW chip na 140hp Mimo xenon, kůže, orig navig. , zad loket. full výbava
Re: Zamrzani prevodovky
Je to konstrukční zmetek, kdo to opravoval a opravil tak už ví,kdo ne tak to může zkusit.Mezi převodovkou a řadičkou je křížový kloub ,který ač samomazný by se měl občas promazat. Po delší době provozu kloub vlivem vody a soli zarezaví a nebo v zimě v něm voda ráda přimrzne při změně počasí . Řadící tyčka za kloubem vedoucí do převodovky také ráda přimrzá, takže buď nahřát nebo silou pohnout nebo počkat do jara.Možno vybrat,co je lepší .Nic z toho není ideální,ale vždy jsem odjel.Pokud je kloub zatuhlý je nejlepší výměna a mazat aspoň 2 krát ročně sprejem ,kdo maže ten jede, kdo ne tak stojí.