Superb II - Vstřiky, protokol testu / vše špatně? / repase ?
Napsal: 20.07.2018 19:02
Ahoj,
mám 1.6 TDI CR..
Auto jezdí úplně normálně, neškube, startuje.. prostě vše ok.. Pouze (jsem laik) pokud jsem se chtěl rozjet při nižších otáčkách a roztáhnout to, tak to mělo kovový zvuk. Jako kdybych vzal kladívko a klepal do kovu..
Tedy pouze zvukový projev, nicméně auto nezaškubalo, plynule se rozjelo do vyšších otáček a v pohodě.. Díky tomu zvukovému projevu jsem se ptal v servisu a řekli mi, že to může dělat vstřik. Po jejich diagnostice to prý vypadalo na jeden vstřik. Po doporučení jsem nechal vstřiky vyndat, poslat na otestování a výsledek je, že jsou prý všechny 4 vstřiky KO..
Tento fakt jsem konzultoval s dalším technikem a přijde to "divné".
Tyto vstřiky 03L130277B se prý nedají repasovat, jen nové.. přesto jsem našel firmu (http://www.e-injector.cz) která za dobré peníze nabízí repase výměnou za mé staré vstřiky.
Já se v protokolu moc nevyznám...
Chci se tedy zeptat na Váš názor.. vyznáte se v protokolu? Jsou skutečně všechny KO? Nebo řekněme 1 KO a ostatní třeba na hraně? Dávali by jste tedy nové? Nebo ty repase? Viz e-injector.cz?
Moc díky za jakékoliv rady, tipy co dělat, jak postupovat...
Navíc přišla závada v nejhorší čas, když jsem chtěl auto zrovna prodávat..
mám 1.6 TDI CR..
Auto jezdí úplně normálně, neškube, startuje.. prostě vše ok.. Pouze (jsem laik) pokud jsem se chtěl rozjet při nižších otáčkách a roztáhnout to, tak to mělo kovový zvuk. Jako kdybych vzal kladívko a klepal do kovu..
Tedy pouze zvukový projev, nicméně auto nezaškubalo, plynule se rozjelo do vyšších otáček a v pohodě.. Díky tomu zvukovému projevu jsem se ptal v servisu a řekli mi, že to může dělat vstřik. Po jejich diagnostice to prý vypadalo na jeden vstřik. Po doporučení jsem nechal vstřiky vyndat, poslat na otestování a výsledek je, že jsou prý všechny 4 vstřiky KO..
Tento fakt jsem konzultoval s dalším technikem a přijde to "divné".
Tyto vstřiky 03L130277B se prý nedají repasovat, jen nové.. přesto jsem našel firmu (http://www.e-injector.cz) která za dobré peníze nabízí repase výměnou za mé staré vstřiky.
Já se v protokolu moc nevyznám...
Chci se tedy zeptat na Váš názor.. vyznáte se v protokolu? Jsou skutečně všechny KO? Nebo řekněme 1 KO a ostatní třeba na hraně? Dávali by jste tedy nové? Nebo ty repase? Viz e-injector.cz?
Moc díky za jakékoliv rady, tipy co dělat, jak postupovat...
Navíc přišla závada v nejhorší čas, když jsem chtěl auto zrovna prodávat..