Zdravím,
Prosím všechny o radu. Mám fábii 1.2 47 kW a motor ztratil tah a ručička otáčkoměru se zasekne na 3000 víc ani ťuk. Jakoby auto bylo po vytočení otáček v nouzovém režimu,...na diagnostice v servisu jsme vyměnili čidlo vačkové hřídele a chová se to naprosto stejně. Nechal jsem si udělat rozvody a nic se nezměnilo. Autoelektrikář mi doporučil proměřit kabelové svazky ale je to finančně nepřijatelné. navíc se mi nezdá že by to dělala elektrika. Má někdo nějakou zkušenost? DĚKUJI VŠEM
Chyba vačkové hřídele nevěrohodný signál
-
- Příspěvky: 641
- Registrován: 05.09.2010 18:57
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: okr.Senica/SK
Re: Chyba vačkové hřídele nevěrohodný signál
skúste zmerať tlaky valcov..
Re: Chyba vačkové hřídele nevěrohodný signál
Nějaké další projevy to nemá? Jen prostě nemá tah a nejde vytočit?
Re: Chyba vačkové hřídele nevěrohodný signál
Jak jsem psal, jakoby v nouzovém režimu, vytočím 30000 a vypne otáčkoměr, motor se začne cukat, zařadím další rychlost a proces se opakuje... max. rychlost vozu je 80 - 100 protože se musím držet pod otáčky. Jiná činnost nebyla zaznamenána kromě diagnostické žluté kontrolky motoru.
-
- Příspěvky: 641
- Registrován: 05.09.2010 18:57
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: okr.Senica/SK
Re: Chyba vačkové hřídele nevěrohodný signál
sú tie rozvody naozaj dobre nastavené
Re: Chyba vačkové hřídele nevěrohodný signál
Rozvody byly dělány podle přípravků. A chytilo to na první pokus, do těch 30000 motor šlape jako hodinky.Spíš mne napadlo jestli nemůže být odchylka mezi klikovým čidlem a vačkovým. Doneslo se ke mne že jim stačí málo. Ale autoelektrikář mne přesvědčuje že u těchto typů fabie to dělají kabelové svazky mezi čidly a řídící jednotkou.