Škoda fábia 1.4 mpi dvakrát dělaný těsnění pod hlavou
Škoda fábia 1.4 mpi dvakrát dělaný těsnění pod hlavou
Zdravím všechny ,potřebuji poradit
Měl jsem již dvakrát za sebou po 10000km auto na výměně těsnění pod hlavou ,dnes se opět strácí vode v nadřžce na vodu unik 5mm na 200km.Pokaždé je to v pravidelne době čtyř měsíců a ujetých 10000km .Nejprve davaný těsnění reinz ,pote těsnění originál skodovácký . Hlava frézovaná tlakovana a celkově předělana .
Prosím o nějaký nápad co by to mohlo způsobovat
Měl jsem již dvakrát za sebou po 10000km auto na výměně těsnění pod hlavou ,dnes se opět strácí vode v nadřžce na vodu unik 5mm na 200km.Pokaždé je to v pravidelne době čtyř měsíců a ujetých 10000km .Nejprve davaný těsnění reinz ,pote těsnění originál skodovácký . Hlava frézovaná tlakovana a celkově předělana .
Prosím o nějaký nápad co by to mohlo způsobovat
-
- Příspěvky: 641
- Registrován: 05.09.2010 18:57
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: okr.Senica/SK
Re: Škoda fábia 1.4 mpi dvakrát dělaný těsnění pod hlavou
presah/utopenie vložiek sa kontrolovalo
Re: Škoda fábia 1.4 mpi dvakrát dělaný těsnění pod hlavou
Těsnění bylo jaké (značka)?
-
- Příspěvky: 641
- Registrován: 05.09.2010 18:57
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: okr.Senica/SK
Re: Škoda fábia 1.4 mpi dvakrát dělaný těsnění pod hlavou
nepíše to náhodou v prvom príspevku
Re: Škoda fábia 1.4 mpi dvakrát dělaný těsnění pod hlavou
sorry, to jsem přehlédl
Reinz byměl být v pohodě. Takže jak píše kolega - přesahy vložek
Reinz byměl být v pohodě. Takže jak píše kolega - přesahy vložek
Re: Škoda fábia 1.4 mpi dvakrát dělaný těsnění pod hlavou
Nazdar kluci ,přesah vložek skoušely byl jsem u toho ,ještě nevím jestli by to mohl dělat fridex protože to těsnění jak ho vyndaly bylo jako když je spalený nebo poleptaný .
Re: Škoda fábia 1.4 mpi dvakrát dělaný těsnění pod hlavou
Aký máš olej ?? Robí sa v ňom emulzia ??? Si si istý, že sa tratí cez tesnenie/hlavu ??? Aký presah ste namerali ??? U jednotkovej fábie skoro vždy je netesný chladič v spodných častiach v lisovaných spojoch s plastovými bokmi. Ďalší problém býval u vodnej pumpy(upchávka) ale aj netesnosť bývala cez štifty na ktoré ide vodná pumpa. Asi dva krát som mal aj prípad, že bol netesný blok (chybný odliatok-pórovitosť, prasknutý po búračke)zofak píše:Nazdar kluci ,přesah vložek skoušely byl jsem u toho ,ještě nevím jestli by to mohl dělat fridex protože to těsnění jak ho vyndaly bylo jako když je spalený nebo poleptaný .
Ak si chceš byt istý či ti spaluje chladiacu zmes, dá sa to zistiť aj premeraním uhlovodíkov(budú dost vysoké)
Čo sa týka tesnenie, odporúčam org, ale dá sa kúpiť a ľahko rozpoznat aj v mototechnách, je označené TEMAC-určite tam stojí menej ako v škodovke. Tesnenie od VICTOR REINZ sa v prvovýrobe nepoužívalo.
Ako ste namontovali a utiahli hlavu ?? Spomínaš Fridex, ale naliali ste G12, alebo niečo čo spĺňa normu TL VW 774 D, VW TL 774 F???
Re: Škoda fábia 1.4 mpi dvakrát dělaný těsnění pod hlavou
Jenže soudobý těsnění Temac (hodně tmavé barvy až černé) je pěkná sračka
Re: Škoda fábia 1.4 mpi dvakrát dělaný těsnění pod hlavou
Absolútne nesúhlasím, TEMAC používam od roku 2000 a nikdy som s ním problém nemal.Už v priebehu výroby Fabie sa toto tesnenie asi 3x inovovalo.MATTESS píše:Jenže soudobý těsnění Temac (hodně tmavé barvy až černé) je pěkná sračka
Už som aj zakladal tesnenie z číny (doniesol si zákazník) a motor už najazdil cca 60000km-bez akýchkoľvek problémov.
Re: Škoda fábia 1.4 mpi dvakrát dělaný těsnění pod hlavou
Souhlasit nemusíš Ale zkušenosti x lidí včetně autorizáků hovoří za vše. Zlom nastal kolem roku 2011.