cvakaní hydrostelu u 1.4 mpi
cvakaní hydrostelu u 1.4 mpi
Dobrý den. Měl bych dotaz ohledne cvakáni hydrostelu na Fabii 1.4mpi. Před dvema mesící jsme vymenili olej + filtr. A po 1.5 mesici mi zacalo neco klapat v motoru. Schodli jsme se na tom ze to bude hydroštel ale nechtělo se mi to rozebírat tak jsem pátral co by to mohlo jeste být. zjistil jsem ze mi otec dal olejový filtr sice na Fábii 1.4 mpi ale na 16V. Tak po dlouhem pátrání po příčině jsem zkusil dát filtr co tam má být a rovnou vyměnil i olej a ono to najednou cvakat prestalo. Je mozný aby takovýhle bordel delal jinný olejový filtr? Děkuji Karel
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: cvakaní hydrostelu u 1.4 mpi
spíš si myslim ,že byl problém v oleji nebyl to olej „renomovaného výrobce“ kupovanej za „lepší“ cenu někde na netu??
Filtr od MANNu je na MPI W712/54 a na 16V W712/52. Liší se v tlaku pro přepouštěcí ventil = tlak, kdy jde olej mimo filtr, rovnou zpět do oběhu. 52 má tlak 1 bar, kdežto 54 má 2,5 baru.
Filtr od MANNu je na MPI W712/54 a na 16V W712/52. Liší se v tlaku pro přepouštěcí ventil = tlak, kdy jde olej mimo filtr, rovnou zpět do oběhu. 52 má tlak 1 bar, kdežto 54 má 2,5 baru.
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Re: cvakaní hydrostelu u 1.4 mpi
Olej tam leju 10let stejnej Aral 10w 40. ale ten filtr tam byl Mann W712/52 na 16V a dal jsem tam ten co má být W712/54 teda novej olej a je klid. Je mozný ze tam byl malej tlak?
Filtr od MANNu je na MPI W712/54 a na 16V W712/52. Liší se v tlaku pro přepouštěcí ventil = tlak, kdy jde olej mimo filtr, rovnou zpět do oběhu. 52 má tlak 1 bar, kdežto 54 má 2,5 baru.[/quote]
Filtr od MANNu je na MPI W712/54 a na 16V W712/52. Liší se v tlaku pro přepouštěcí ventil = tlak, kdy jde olej mimo filtr, rovnou zpět do oběhu. 52 má tlak 1 bar, kdežto 54 má 2,5 baru.[/quote]
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: cvakaní hydrostelu u 1.4 mpi
Asi to bylo tim filtrem, ale nějak mi nejde do hlavy, jak ovlivní to, že se olej nefiltruje, cvakání hydroštelů Olej kupuješ pořád o stejnýho prodejce?
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Re: cvakaní hydrostelu u 1.4 mpi
mě to dělaly hydroštely, když mě tam nalil olej 5W40. Po výměně za 10W40 to přestalo. Mechanik mě říkal, že do zajetého motoru Fabia by 5W40 nelil, je prý na něj moc řídký. Měl pravdu, snad po kilometru bylo cvakání pryč...