1.2 HTP 47 kw - cukání zahřátého motoru
Napsal: 18.04.2016 14:49
Zdravím všechny,
Potřeboval bych poradit od někoho zkušeného. Mám škodu fabii I combi 47 kw 2005 najeto necelých 146 000 km motor BME. Auto při 2000 - 2500 ot a lehké nohy na plynu má tendenci škubat jen když je ohřátý motor. Nedělá to furt. A při sundání nohy z plynu si občas také škubne jak se dostane motor do záběru samobržděním. Už jsem zoufalý a nevím co s tím. Auto bylo v servise škoda a od té doby to cuká. Při načtení VAG ŘJ hlasí : 17811 Regulační odchylka zpětného vedení výfukových plynů, 16556 Řada válců 1, sytém dávkování paliva systém příliš bohatý označení chyb není žádné tzn. sporadická ani statická. Na autě bylo měněno : EGR, Lamda 2, Katík, všechny svíčky a cívky radši v 145 000 . Mě osobně napadlo ještě teplotní čidlo chladící kapaliny a to dle diagnostiky měří bez problému. Nemáte někdo podobnou zkušenost, radu, cokoliv? Nechci jezdit plyn brzda pak to nedělá nebo jezdit 50km / h na trojáka řve pak jak zběsilá.
Děkuji za jakoukoliv odpověď ....
Potřeboval bych poradit od někoho zkušeného. Mám škodu fabii I combi 47 kw 2005 najeto necelých 146 000 km motor BME. Auto při 2000 - 2500 ot a lehké nohy na plynu má tendenci škubat jen když je ohřátý motor. Nedělá to furt. A při sundání nohy z plynu si občas také škubne jak se dostane motor do záběru samobržděním. Už jsem zoufalý a nevím co s tím. Auto bylo v servise škoda a od té doby to cuká. Při načtení VAG ŘJ hlasí : 17811 Regulační odchylka zpětného vedení výfukových plynů, 16556 Řada válců 1, sytém dávkování paliva systém příliš bohatý označení chyb není žádné tzn. sporadická ani statická. Na autě bylo měněno : EGR, Lamda 2, Katík, všechny svíčky a cívky radši v 145 000 . Mě osobně napadlo ještě teplotní čidlo chladící kapaliny a to dle diagnostiky měří bez problému. Nemáte někdo podobnou zkušenost, radu, cokoliv? Nechci jezdit plyn brzda pak to nedělá nebo jezdit 50km / h na trojáka řve pak jak zběsilá.
Děkuji za jakoukoliv odpověď ....