1.2MPI Dusí se ve volnoběhu, kontrolka motoru
Napsal: 25.04.2016 12:20
Zdravím,
mám problém s motorem u Fabie 1.2MPI r.v. 2002. Svítí kontrolka motoru a při volnoběhu se auto dusí a klepe se, otáčky se drží na 900. Nevím jak lépe jako amatér problém popsat, tak to hodím do bodů, co jsem vypozoroval.
*Za jízdy se pod plynem auto chová normálně. Jede normálně, zrychluje normálně.
*Občas volnoběh zůstane viset na 1000 - 1100 otáčkách a pak je vše v pohodě, auto neklepe.
*Pokud pustím otáčky na neutrál z vyšší hodnoty (např. když dojíždím na křižovatku a padne červená, mám tam trojku a 3000 otáček a vyřadím a začnu brzdit), tak se volnoběh nezastaví na 900, ale propadne se někam na 400 - 500 otáček a auto chcípne. Ne vždy, někdy se udrží, ale dost často. Když naopak dojíždím červenou třeba na čtyřku, kdy brzdím motorem bez plynu až někam na 1300 otáček a pak teprve vyřadím, auto to ustojí a nechcípne.
*Auto startuje normálně a to i v zimě. Když nastartuju, motor klepe, ale nechcípne at je motor studený nebo zahřátý.
*Udělal jsem diagnostiku přes ten bazmek z ebay a přes OBD Doctor, výpis chyb přidávám, ale nějak jsem nenašel český popis chyb a v angličtině mi to moc bohužel neříká.
Jakékoliv dotazy rád zodpovím, děkuji za každou pomoc nebo radu, případně nasměrování, jakým směrem se mám vydat...
mám problém s motorem u Fabie 1.2MPI r.v. 2002. Svítí kontrolka motoru a při volnoběhu se auto dusí a klepe se, otáčky se drží na 900. Nevím jak lépe jako amatér problém popsat, tak to hodím do bodů, co jsem vypozoroval.
*Za jízdy se pod plynem auto chová normálně. Jede normálně, zrychluje normálně.
*Občas volnoběh zůstane viset na 1000 - 1100 otáčkách a pak je vše v pohodě, auto neklepe.
*Pokud pustím otáčky na neutrál z vyšší hodnoty (např. když dojíždím na křižovatku a padne červená, mám tam trojku a 3000 otáček a vyřadím a začnu brzdit), tak se volnoběh nezastaví na 900, ale propadne se někam na 400 - 500 otáček a auto chcípne. Ne vždy, někdy se udrží, ale dost často. Když naopak dojíždím červenou třeba na čtyřku, kdy brzdím motorem bez plynu až někam na 1300 otáček a pak teprve vyřadím, auto to ustojí a nechcípne.
*Auto startuje normálně a to i v zimě. Když nastartuju, motor klepe, ale nechcípne at je motor studený nebo zahřátý.
*Udělal jsem diagnostiku přes ten bazmek z ebay a přes OBD Doctor, výpis chyb přidávám, ale nějak jsem nenašel český popis chyb a v angličtině mi to moc bohužel neříká.
Jakékoliv dotazy rád zodpovím, děkuji za každou pomoc nebo radu, případně nasměrování, jakým směrem se mám vydat...