1.2 HTP 47 kw - cukání zahřátého motoru

Moderátoři: BigBang, Majk

Odpovědět
Majalek
Příspěvky: 2
Registrován: 18.04.2016 14:25
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

1.2 HTP 47 kw - cukání zahřátého motoru

Příspěvek od Majalek »

Zdravím všechny,

Potřeboval bych poradit od někoho zkušeného. Mám škodu fabii I combi 47 kw 2005 najeto necelých 146 000 km motor BME. Auto při 2000 - 2500 ot a lehké nohy na plynu má tendenci škubat jen když je ohřátý motor. Nedělá to furt. A při sundání nohy z plynu si občas také škubne jak se dostane motor do záběru samobržděním. Už jsem zoufalý a nevím co s tím. Auto bylo v servise škoda a od té doby to cuká. Při načtení VAG ŘJ hlasí : 17811 Regulační odchylka zpětného vedení výfukových plynů, 16556 Řada válců 1, sytém dávkování paliva systém příliš bohatý označení chyb není žádné tzn. sporadická ani statická. Na autě bylo měněno : EGR, Lamda 2, Katík, všechny svíčky a cívky radši v 145 000 . Mě osobně napadlo ještě teplotní čidlo chladící kapaliny a to dle diagnostiky měří bez problému. Nemáte někdo podobnou zkušenost, radu, cokoliv? Nechci jezdit plyn brzda pak to nedělá nebo jezdit 50km / h na trojáka :D řve pak jak zběsilá.

Děkuji za jakoukoliv odpověď ....

Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1758
Registrován: 27.04.2010 15:40
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Duchcov & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.2 HTP 47 kw - cukání zahřátého motoru

Příspěvek od BigBang »

popravdě ve městě na trojáka točí 2500ot./min, což je tak akorát na tenhle motor. Pod 2t to vibruje a do 2500 to skoro nejede... Máš ještě ty starý cívky? Proč to bylo všechno měněný? Jestli byly OK, tak je tam zkus hodit a uvidíš. Nebo minimálně zkusit dát místo tý na prvním válci (počítá se od rozvodů) starou ;) Nevím, je to nějaký divný a tohle je jediný, co mě tak napadlo.
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03

Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké :D

Majalek
Příspěvky: 2
Registrován: 18.04.2016 14:25
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: 1.2 HTP 47 kw - cukání zahřátého motoru

Příspěvek od Majalek »

Všechno bylo měněné protože letošní STK přitvrdila :). Měl jsem zaslepený EGR kvuli emisím jsem ho musel vyměnit. Abych splnil nulový readness code. Dokud byl zaslepený auto reagovalo lépe na plyn a neškubalo . Po výměně EGR to začlo. Napřed lamda a po výměně lamdy začal katík křičet malou účinost. Takže jsem se rozhodl to všechno vyměnit. Svíčky jsem měnil preventivně ( po demontáži střední elektroda krásně čista hnědá až světlá najeto na nich cca 50 tisíc ) a zapalovací cívky včera všechny protože jsem si myslel, že to může být tím. Byla měněna jen jedna před 100 k a druhé dvě držely.Ještě mě napadla škrtící klapka že by to mohla dělat. Asi ji zkusím demontovat a vyčistit. Ale zatím je to pokus omyl. Po výměně cívek se škubání zlepšilo, ale škube furt :( otáčky nepadají ty krásně drží nevím :(

5fy
Příspěvky: 1
Registrován: 13.12.2016 10:57
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: 1.2 HTP 47 kw - cukání zahřátého motoru

Příspěvek od 5fy »

Mám podobný problém. Mám Fabii HTP 47kw AZQ, cuka mi nejvice na jednicku a dvojku, v podstate kdyz popojizdim v kolonach, tak je to peklo, po lehkem seslapnuti plynu auto vyrazne cukne, po sundani nohy opet cukne, div si nevyrazim zuby. Meneny svicky, cistena klapka, vymenen EGR, ruzna tesneni, VAG nic nehlasi, cidla teploty nasavaneho vzduchu, cidlo teploty kapaliny a spoustu dalsich.

Uvazuju o vymene lambdy, pripadne jestli nemuze byt vule v retezu. Vyřešili jste někdo tento problém?

Odpovědět

Zpět na „Motory“