Stále nouzový režim u Octavie 1.9 TDI AGR
Napsal: 06.01.2017 10:24
Zdravím,
koupil jsem si asi tak před půl rokem octavii 1.9 TDI AGR, najeto má 233 tisíc km. Po chvíli se objevil problém, auto pořád i po krádkodobém sešlápnutí plynu padalo do nouzáku. Vyměnil jsem tedy baňku podtlakové regulace, dále ventil N75, turbo jsem nechal rozebrat a vyčistit, vyměnil jsem lopatky turba které byly obroušené......a docela se to zlepšilo, auto už jezdí celkem normálně ale když jedu třeba do táhlého kopce a delší dobu musím motor držet pod plynem tak opět nouzák, nebo když předjíždím atd....ale o hodně se to zlepšilo ale pořád to není ono. Tak jsem tedy vyměnil váhu vzduchu a pořád nic. Můj mechanik už si skoro neví rady ale prý se někoho ptal a mohla by to být řídící jednotka motoru.....
Chci se tedy zeptat co si o tom myslíte, jestli nemáte nějaký nápad nebo tak
díky....
koupil jsem si asi tak před půl rokem octavii 1.9 TDI AGR, najeto má 233 tisíc km. Po chvíli se objevil problém, auto pořád i po krádkodobém sešlápnutí plynu padalo do nouzáku. Vyměnil jsem tedy baňku podtlakové regulace, dále ventil N75, turbo jsem nechal rozebrat a vyčistit, vyměnil jsem lopatky turba které byly obroušené......a docela se to zlepšilo, auto už jezdí celkem normálně ale když jedu třeba do táhlého kopce a delší dobu musím motor držet pod plynem tak opět nouzák, nebo když předjíždím atd....ale o hodně se to zlepšilo ale pořád to není ono. Tak jsem tedy vyměnil váhu vzduchu a pořád nic. Můj mechanik už si skoro neví rady ale prý se někoho ptal a mohla by to být řídící jednotka motoru.....
Chci se tedy zeptat co si o tom myslíte, jestli nemáte nějaký nápad nebo tak
díky....