Zdravím,
koupil jsem si asi tak před půl rokem octavii 1.9 TDI AGR, najeto má 233 tisíc km. Po chvíli se objevil problém, auto pořád i po krádkodobém sešlápnutí plynu padalo do nouzáku. Vyměnil jsem tedy baňku podtlakové regulace, dále ventil N75, turbo jsem nechal rozebrat a vyčistit, vyměnil jsem lopatky turba které byly obroušené......a docela se to zlepšilo, auto už jezdí celkem normálně ale když jedu třeba do táhlého kopce a delší dobu musím motor držet pod plynem tak opět nouzák, nebo když předjíždím atd....ale o hodně se to zlepšilo ale pořád to není ono. Tak jsem tedy vyměnil váhu vzduchu a pořád nic. Můj mechanik už si skoro neví rady ale prý se někoho ptal a mohla by to být řídící jednotka motoru.....
Chci se tedy zeptat co si o tom myslíte, jestli nemáte nějaký nápad nebo tak
díky....
Stále nouzový režim u Octavie 1.9 TDI AGR
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 06.01.2017 10:17
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stále nouzový režim u Octavie 1.9 TDI AGR
Starý rotačky měly vedenej podtlak až do jednotky a stává se, že zpuchří hadička v jednotce Pokud by to bylo tak i v tomto případě, je to řešení v otázce pár korun
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké