Zdary,
Seznamuji se s diagnostikou VAG 1552, zadal jsem funkci 08 (načtení bloku nam.hodnot)
potom zobraz.skupinu 115. Jedná se o regulaci plnícího tlaku.
Naměřil jsem tyto hodnoty plnícího tlaku:[/quote]
A) Na volnoběžné otáčky, vozidlo stojí
Okamžitá hodnota: 950mB, Požadovaná hodnota: 960mB
B) Vozidlo při jízdě, ustálené rychlosti, otáčky kolem 3000 ot/min
"Okamžitá hodnota OH: 950-1000mB, Požadovaná hodnota PH: cca 1000-1100mB"
(zajímavé je, že při rychlé akceleraci se OH a PH zvyšovala a občas byla i shodná,
ale jakmile jsem ubral plyn a nasadil ustálené otáčky klesla hodnota tlaku viz výše označeno uvozovkami "")
Při razantní akceleraci jsem VAGem více jak 1480 mB nenaměřil
V příručce jsem se dočetl, že doporučená hodnota je 990-2200 mBaru.
Jak by jste vyhodnotili tyto naměřené hodnoty? Kolik to tlačí Vám?
Jaký je rozdíl mezi OH a PH?
děkuji
test - PLNÍCÍ TLAK, Benzin 1.8T 110kW AUM, MR 2002
- 1pavel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08.10.2008 16:11
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Pardubice
Re: test - PLNÍCÍ TLAK, Benzin 1.8T 110kW AUM, MR 2002
těch 960 mb je atmosferický tlak přeplňování se k tomu přičítá , tebe ale nezajímá že ti turbo na volnoběh netlačí , měří se při plný zátěži rozjeď se na trojku nebo čtyřku od 1500 ot - 6000 ot na plný plyn , tak poznáš kolik tlačí a jak reguluje turbo
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál
140 Kw 435Nm do práce ideál
Re: test - PLNÍCÍ TLAK, Benzin 1.8T 110kW AUM, MR 2002
A kolik je správná hodnota?1pavel píše:těch 960 mb je atmosferický tlak přeplňování se k tomu přičítá , tebe ale nezajímá že ti turbo na volnoběh netlačí , měří se při plný zátěži rozjeď se na trojku nebo čtyřku od 1500 ot - 6000 ot na plný plyn , tak poznáš kolik tlačí a jak reguluje turbo
A co jsi myslel tím poznak jak turbo reguluje?
- 1pavel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08.10.2008 16:11
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Pardubice
Re: test - PLNÍCÍ TLAK, Benzin 1.8T 110kW AUM, MR 2002
správný tlak je požadovaný tlak jednotkou , tolerovaná odchylka je o cca 0,1 - 0,2bar , na tlaku vidíš jak regulace reguluje jestli se nepřidrhává , jestli reaguje se spožděním ,u tebe jestli těsní obtoková klapka atd .
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál
140 Kw 435Nm do práce ideál