test - PLNÍCÍ TLAK, Benzin 1.8T 110kW AUM, MR 2002

Moderátoři: BigBang, Majk

Zamčeno
O1O1O1O1
Příspěvky: 6
Registrován: 08.02.2010 22:02

test - PLNÍCÍ TLAK, Benzin 1.8T 110kW AUM, MR 2002

Příspěvek od O1O1O1O1 »

Zdary,
Seznamuji se s diagnostikou VAG 1552, zadal jsem funkci 08 (načtení bloku nam.hodnot)
potom zobraz.skupinu 115. Jedná se o regulaci plnícího tlaku.

:roll: Naměřil jsem tyto hodnoty plnícího tlaku:[/quote]
A) Na volnoběžné otáčky, vozidlo stojí
Okamžitá hodnota: 950mB, Požadovaná hodnota: 960mB

B) Vozidlo při jízdě, ustálené rychlosti, otáčky kolem 3000 ot/min
"Okamžitá hodnota OH: 950-1000mB, Požadovaná hodnota PH: cca 1000-1100mB"
(zajímavé je, že při rychlé akceleraci se OH a PH zvyšovala a občas byla i shodná,
ale jakmile jsem ubral plyn a nasadil ustálené otáčky klesla hodnota tlaku viz výše označeno uvozovkami "")

Při razantní akceleraci jsem VAGem více jak 1480 mB nenaměřil
V příručce jsem se dočetl, že doporučená hodnota je 990-2200 mBaru.


Jak by jste vyhodnotili tyto naměřené hodnoty? Kolik to tlačí Vám?
Jaký je rozdíl mezi OH a PH?

děkuji
vag1552.jpg
vag1552.jpg (43.67 KiB) Zobrazeno 2544 x

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: test - PLNÍCÍ TLAK, Benzin 1.8T 110kW AUM, MR 2002

Příspěvek od 1pavel »

těch 960 mb je atmosferický tlak přeplňování se k tomu přičítá , tebe ale nezajímá že ti turbo na volnoběh netlačí , měří se při plný zátěži rozjeď se na trojku nebo čtyřku od 1500 ot - 6000 ot na plný plyn , tak poznáš kolik tlačí a jak reguluje turbo
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

O1O1O1O1
Příspěvky: 6
Registrován: 08.02.2010 22:02

Re: test - PLNÍCÍ TLAK, Benzin 1.8T 110kW AUM, MR 2002

Příspěvek od O1O1O1O1 »

1pavel píše:těch 960 mb je atmosferický tlak přeplňování se k tomu přičítá , tebe ale nezajímá že ti turbo na volnoběh netlačí , měří se při plný zátěži rozjeď se na trojku nebo čtyřku od 1500 ot - 6000 ot na plný plyn , tak poznáš kolik tlačí a jak reguluje turbo
A kolik je správná hodnota?
A co jsi myslel tím poznak jak turbo reguluje?
Přílohy
ATT52916.jpg

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: test - PLNÍCÍ TLAK, Benzin 1.8T 110kW AUM, MR 2002

Příspěvek od 1pavel »

správný tlak je požadovaný tlak jednotkou , tolerovaná odchylka je o cca 0,1 - 0,2bar , na tlaku vidíš jak regulace reguluje jestli se nepřidrhává , jestli reaguje se spožděním ,u tebe jestli těsní obtoková klapka atd .
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

Zamčeno

Zpět na „Motory“