Stránka 1 z 1

Ventil N109

Napsal: 20.02.2010 21:07
od agz77
Ahoj koncernoví kolegové, auto jede jako SDI a při teplém motoru po startu vyletí na 2000ot/min a pak spadne na volnoběh.
VAG hlásí chybu: 01237 - Odpojovací ventil paliva (N109)
04-00 - Mechanická závada
Dnes jsem zkusil test akčních členů při nastartovaném i nenastartovaném motoru. Při nastartovaném při testu ventilu N109, motor zdechnul. Při nenastartovaném ventil necvakal!
Odpojil jsem kablík z ventilu a motor zdechnul, ale když jsem kablík přikládal zpátky na ventil, tak ten necvakal. Co je teda špatně? Jsem z toho jelen.
Nevíte, čím by to mohlo být?
Adam.
VW Passat,1998, 1,9TDI, 81kW, AFN

Re: Ventil N109

Napsal: 21.02.2010 10:54
od jarek
celkem bych rekl ze ten ventil je spatny. zkus si ho nekde pujcit a vymenit ho. kdyz je spatny ventil tak nespina turbo a je z toho klasicka klapacka jako SDI

Re: Ventil N109

Napsal: 21.02.2010 15:29
od agz77
jarek píše:celkem bych rekl ze ten ventil je spatny. zkus si ho nekde pujcit a vymenit ho. kdyz je spatny ventil tak nespina turbo a je z toho klasicka klapacka jako SDI
Chci to vyzkoušet vyměnit v pondělí. Akorád si myslím, že je ten ventil OK, když při testu motor chcípne. No, zítra to zkusím vyměnit a uvidím...
Dík, Adam.

Re: Ventil N109

Napsal: 26.02.2010 00:16
od jarek
tak dej vedet