Otevirani vicka nadrze
Napsal: 30.12.2012 18:44
Ahoj vsem,
potřeboval bych poradit jsem už v koncích. Po přidání dálky na centrál přestalo fungovat otevírání víčka nádrže motorek je ok (vyzkoušeno mimo auto). popis aktuální situace.
Do motoru jdou dva kabely (žluto červenej - žč a modro červenej - mč). žč je pod napětím pokud je připojenej motorek elektřína jde do mč. ten by měl jít do spínače v palubce, ale ve spínači už na něm napětí není.
Ten spínač má 4 póly tři jsou obsazeny. Jeden je kostra hnědý druhý je mč (není na něm napětí) a třetí je šedo modrej (na něm by mělo být napětí a není.
snažil jsem se sledovat mč drát a napětí se ztratilo někde za B sloupkem (směr od zadku auta). ale nikde jsem nenašel proč. Taky nevím proč není napětí na šm kabelu ve spínači.
U dálky jsem zapojoval výstražky a centrál jsem napojoval na origo ovládání v rukojeti řidiče.
Napadá vás někoho něco?
díky moc
potřeboval bych poradit jsem už v koncích. Po přidání dálky na centrál přestalo fungovat otevírání víčka nádrže motorek je ok (vyzkoušeno mimo auto). popis aktuální situace.
Do motoru jdou dva kabely (žluto červenej - žč a modro červenej - mč). žč je pod napětím pokud je připojenej motorek elektřína jde do mč. ten by měl jít do spínače v palubce, ale ve spínači už na něm napětí není.
Ten spínač má 4 póly tři jsou obsazeny. Jeden je kostra hnědý druhý je mč (není na něm napětí) a třetí je šedo modrej (na něm by mělo být napětí a není.
snažil jsem se sledovat mč drát a napětí se ztratilo někde za B sloupkem (směr od zadku auta). ale nikde jsem nenašel proč. Taky nevím proč není napětí na šm kabelu ve spínači.
U dálky jsem zapojoval výstražky a centrál jsem napojoval na origo ovládání v rukojeti řidiče.
Napadá vás někoho něco?
díky moc