Řídicí jednotka 1,8T 20V
Napsal: 16.11.2013 16:56
Při jízdě mi palubní počítač ukazoval spotřebu v l/h místo l/km.Pak mi přestal fungovat tachometr a začal blbnout palivoměr.
Měl jsem to u elektrikáře a bylo mi zděleno,že je vadná přístrojovka,už mi neukazoval ani tachometr a ani ujeté km.Ok.Dnes jsem musel jet pryč a auto jsem protáhnul na rovince.+/- 140km/h.Odhad.A ejhle,při rychlosti se tachometr vzpamatoval a ukázal rychlost 150km/h,samozřejmě začal i počítat ujeté km a i ten ukazatel spotřeby psal l/km.Takže si myslím,že přístrojovka je v pořádku.Ukazatel stavu paliva,měl jsem venku čerpadlo a plovák je OK.Zkusil jsem s tím jet normálně s nastartovaným motorem a ukazatel paliva mění svou polohu od 0 až po někde na čtvrtce nádrže.Pak jsem za jízdy vyřadil a vypnul motor,zapnul zapalování a ukazatel se držel tam kde je hladina benzínu.Po nastartování se opět zbláznil.
Jinak,co k tomu všemu předcházelo.Prý jsem měl zatečeno v řídicí jednotce,byla opravena,ale podle mě špatně.Je možné,že by to mohla dělat ta řídicí jednotka?
Měl už někdo podobný problém?
Dík Boban
Měl jsem to u elektrikáře a bylo mi zděleno,že je vadná přístrojovka,už mi neukazoval ani tachometr a ani ujeté km.Ok.Dnes jsem musel jet pryč a auto jsem protáhnul na rovince.+/- 140km/h.Odhad.A ejhle,při rychlosti se tachometr vzpamatoval a ukázal rychlost 150km/h,samozřejmě začal i počítat ujeté km a i ten ukazatel spotřeby psal l/km.Takže si myslím,že přístrojovka je v pořádku.Ukazatel stavu paliva,měl jsem venku čerpadlo a plovák je OK.Zkusil jsem s tím jet normálně s nastartovaným motorem a ukazatel paliva mění svou polohu od 0 až po někde na čtvrtce nádrže.Pak jsem za jízdy vyřadil a vypnul motor,zapnul zapalování a ukazatel se držel tam kde je hladina benzínu.Po nastartování se opět zbláznil.
Jinak,co k tomu všemu předcházelo.Prý jsem měl zatečeno v řídicí jednotce,byla opravena,ale podle mě špatně.Je možné,že by to mohla dělat ta řídicí jednotka?
Měl už někdo podobný problém?
Dík Boban