Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Moderátoři: BigBang, Majk

b-risek
Příspěvky: 2
Registrován: 02.07.2009 22:07

Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od b-risek »

Čau, chcěl bych se vás zeptat, chci kupovat Oktavku v nafte, ale mám tak trošku dilema jestli tu slabsi nebo silnejsi? Jestli máte nekdo s timhle zkušenosti. Mám rád svižkou jizdu ale chci hledet na spotřebu. diky za odpověď. ;)

diesel
Příspěvky: 24
Registrován: 15.02.2009 07:48

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od diesel »

Já bych nebral ani jedno a to mám 81.kw TDI, jdi do 96.kw si to je v zimě po nastartování jako BVP, ale těch 310.nm je znát !

b-risek
Příspěvky: 2
Registrován: 02.07.2009 22:07

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od b-risek »

no ale zase nemam takový finanční prostředky. tak bych radši zůstal při zemi. :)

diesel
Příspěvky: 24
Registrován: 15.02.2009 07:48

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od diesel »

Nemá cenu šetřit, je lepší přidat 20-30.tis Kč a mít jistotu že nekupuji nějakej silně stočenej vrak.
Pokus se podívat po bazarech operativních leasingu, ald automotive, leaseplan já jsem od nich kupoval 3.vozy a vždy bez problémů, kilometry seděly, až na jednání bazaru vcelku spokojen, hoši z bazaru (ne operativních) nemají rádi když se platí v hotovosti, největší provizi vytáhnou z úvěru a ne z prodeje vozu.

P.s.podle mně slušna Octava v TDI r.v.2004 (66, 81.Kw) jde tak koupit za 170-180.tis Kč, to PD podle mně tak kolem 200.tis Kč, každopádně bral bych už jen combi, podívej se i na Passaty minule generace je levnější než Octava, mysli na to že ty TDI vydrží mraky kilometrů, takže jestli nemá servisní knížku tak může mít natočeno 150.tis Kč nebo také 400.tis Kč

SPD13TDI
Příspěvky: 70
Registrován: 27.05.2009 19:26

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od SPD13TDI »

81kw je lepší svezení, jediná nevýhoda co je tak v tom jak má lepší turbo s nastavitelnou geometrií lopatek že se při pomalejší jízdě usazují spaliny a tyto lopatky se zasekávají, proto by se to mělo občas pořádně protáhnout jinak měníš turbo které by mohlo vydržet ještě hafo kilometrů ...
Octavia Combi 1.9 TDI AHF, 103kW/303Nm
Další auta z baráku:
Octavia 2 2.0 TDI PD 103kW/320Nm
Octavia 2 2.0 TDI CR 103kW/320Nm 4x4 DSG

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od 1pavel »

SPD13TDI píše:81kw je lepší svezení, jediná nevýhoda co je tak v tom jak má lepší turbo s nastavitelnou geometrií lopatek že se při pomalejší jízdě usazují spaliny a tyto lopatky se zasekávají, proto by se to mělo občas pořádně protáhnout jinak měníš turbo které by mohlo vydržet ještě hafo kilometrů ...
66 kw od rv 2000 má taky turbo s naklápěním
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

Uživatelský avatar
Hanes
Příspěvky: 225
Registrován: 23.01.2009 21:36
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Javorník
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od Hanes »

Můžeš si koupit 66 nebo 81 od 2000 a lehce si to nech čipnout.....................
Nekupuj PD!!!
Octavia 1,9 Tdi
Tel.: 737 004 223

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od 1pavel »

Hanes píše:Můžeš si koupit 66 nebo 81 od 2000 a lehce si to nech čipnout.....................
Nekupuj PD!!!
:o proč ne PD :roll: PD je supr motor s velikým krouťákem a po chipu to je bomba ( okolo 400 nm ) mají jen o něco větší spotřebu oporoti klasice s rotačkou ( 0,5 L )
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

SPD13TDI
Příspěvky: 70
Registrován: 27.05.2009 19:26

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od SPD13TDI »

1pavel píše:
Hanes píše:Můžeš si koupit 66 nebo 81 od 2000 a lehce si to nech čipnout.....................
Nekupuj PD!!!
:o proč ne PD :roll: PD je supr motor s velikým krouťákem a po chipu to je bomba ( okolo 400 nm ) mají jen o něco větší spotřebu oporoti klasice s rotačkou ( 0,5 L )
kamoš koupil fabii 1.9 TDI chipnul to a problémy s tím, potom fábii dal k dispocizi rodičům, koupil passata 1.9 TDI 96kw chipnul to a tý samý problémy, PD je parádní motor jen je více náchylnější na horší naftu a nesnažit se ho moc ladit, už jen to že PD má 10x větší tlaky než rotační čerpadlo a přeprogramováním řídící jednotky na zvýšení tlaků to pak dělá takovou nedobrotu ... jestli tento motor ladit tak hodně profesionálně což ale také stojí o to více ...
Octavia Combi 1.9 TDI AHF, 103kW/303Nm
Další auta z baráku:
Octavia 2 2.0 TDI PD 103kW/320Nm
Octavia 2 2.0 TDI CR 103kW/320Nm 4x4 DSG

Uživatelský avatar
1pavel
Příspěvky: 495
Registrován: 08.10.2008 16:11
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Pardubice

Re: Octavia TDI 66kw nebo 81kw?

Příspěvek od 1pavel »

základem chipu není zvýšení tlaku nafty ta je daná vstřikovači , zvyšuje se plnící tlak turba a prodlužuje se doba vstřiku , nejvíce problémů vzniká při chipování galletem kda ti nahraje nějaký uni soft a u toho se musíš modlit aby se trefil do softvérové verze , kvalitní chip "na míru" něco stojí , podívej se na dieselpower Reesha umí vyřešit i problémy vzniklé takovými zásahy , napiš jaký problém jsi měl po chipu .
G4 TDI GTI kat off egr off chip Reesha turbo special turbopower ( 2, .... bar )
140 Kw 435Nm do práce ideál

Zamčeno

Zpět na „Ostatní“