HLUK asi od TURBA 77 kW PD OCTAVIA II

Všechny modely

Moderátoři: BigBang, Majk

Odpovědět
miquell1
Příspěvky: 2
Registrován: 29.09.2012 21:05
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

HLUK asi od TURBA 77 kW PD OCTAVIA II

Příspěvek od miquell1 »

poraďte někdo, cca po 25 km jizdy(sprint-teplý motor-za studena to nedělá) se začne při plné akceleraci(noha na podlaze) ozývat mezi 2000-2200 a 3000-3300 ot/min. vibrující hluk pod palubovkou asi z míst turba. Mam to už v druhém servise a nemůžem zjistit příčinu. Jinak turbo běhá parádně, krásněj zátah, bez dýmení, na volnoběh nic, spotřeba do 6 l ani olej to nežere. Když se jede v kuse např. po dálnici 160km/hod tak to nedělá, ale při předjíždění, sprintování a kvaltování to dělá. Bez chyby na VAG.Tak se chci zeptat může se při plném záběru turba přidírat lopatky nebo odkud by to mohlo být?? Auto má najeto 180 tis. Nevím jak na to přijít- vizuální kontrola vše ok, nic není uvolněno, nic nevibruje.Díky za radu

Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1758
Registrován: 27.04.2010 15:40
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Duchcov & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: HLUK asi od TURBA 77 kW PD OCTAVIA II

Příspěvek od BigBang »

nějak si nedokážu představit vibrující hluk :D (když se to veme kolem a kolem, takže přímo z fyzikálního hlediska, tak každej zvuk, ať už hluk či tón, má zdroj zvuku a ten by bez vibrování žádnej zvuk nevydal 8) )

je to nějakej zvuk nebo to jsou spíš vibrace, kdy se i auto začne klepat?? nezáleží to takhle na kvaltu nebo na rychlosti?
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03

Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké :D

miquell1
Příspěvky: 2
Registrován: 29.09.2012 21:05
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: HLUK asi od TURBA 77 kW PD OCTAVIA II

Příspěvek od miquell1 »

Nevím jak to popsat, dělá to na jakýkoliv kvalt, záleží pouze předtím, jak se předtím jelo, pokud hodně akceleruju a na plný plyn, tak to začne dělat dřív. Už nevím, co s tím. Myslím si, že jak se namáhá rozdílně otáčky turba, tak se to zahřeje, zvětší se vůle a v tom největším namáhání to škrtá. Pokusím vyndat turbo a uvidím:( držrte mi palce

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“