Potřebuji radu Octavia combi 1.8 T

Všechny modely

Moderátoři: BigBang, Majk

Zamčeno
1.8 turbo 20V
Příspěvky: 3
Registrován: 29.01.2009 18:55

Potřebuji radu Octavia combi 1.8 T

Příspěvek od 1.8 turbo 20V »

Moc Vás zdravim... Potřebuji nutně poradit :( :( . Mám 1.8 t se 187.000km. slouží věrně a zátah pořád ještě má, ale poslední dobou začínám pociťovat nepříjemné pocity při většinou studených startech, při řazení většinou druhého rychlostního stupně a s pocitovou nekultivovaností motoru. Takže, abych začal. Autíčko šlapalo, jak hodinky. Skvělá jízda ;) ;) ... Začal jsem mít, ale pocit, že auto začíná jít někdy jakoby z tuha. Jindy zas zcela plynule. Cítil jsem i chvění na pedálech, které jsem si zprvu vysvětloval ložiskem v LP kole. Po výměně pocit zůstal a začal se stupňovat. Další problém, který se začíná stupňovat je studený start (teď už i za relativně zahřátého motoru). Už nějaký čas při studeném startu, se mi zvednou otáčky, tak na 1200 - 1500 ot/min a motor mi zní poněkud divně = další stupňující jev (toto jsem začal pozorovat po návštěvě autorizovaného servisu z důvodu rozsvícení kontrolky elektroniky motoru "byl to pro mě šok jelikož jsem na něco podobného nebyl zvyklý 4 roky co jí mám", proto jsem hned spěchal do servisu. Pročistili údajně vstřiky, vymazali chybu a auto jsem si odvezl. "Popravdě jsem si myslel, že jde pouze o můj pocit, proto jsem to nijak neřešil. V jíždě mi to nikterak nevadilo"). Slyšel jsem, že jde o normální jev, ale já musel začít pomalu, ale jistě čekat než se otáčky ustálí a poté se dalo vyrazit (myslím si, že pro motor s turbem je to lepší). Další stupeň byl, že jsem začal mít problémy při rozjezdu i když jsem čekal na ustálení otáček. Auto při rozjezdu či couvání začalo někdy jakoby chcípat, otáčky začali skákat, motor se začal klepat a pedál plynu při sešlápnutí zprvu nereagoval, pak se chytil (z počátku stačilo prošlápnot a motor se chyt a jel jsem). Při nynějších rozjezdech se mi začíná stávat, že (motor i párkrát chcípl při zmíněném jevu). Po prošlápnutí plynu a obnovení chodu otáček a reakce plynového pedálu, se chci rozjet a motor, jakoby úplně poleví a škubne s celým vozem... Chytne se (otáčky si poskakují a je cítit klepání vozu), ale při dojezdu ke křižovatce se kolikrát bojím, že vozidlo chcípne (rozjedu se a vyřadím. Při klesání otáček jsou citelné záchvěvy otáček v malém rozmezí. Na autě je samozřejmně cítit také. Tento jev začínám pociťovat na 1, 2 a místy i 3). Opět se rozjedu se záškubem a po rozjetí zařadím dvojku. Zase to zaškubá a chytne se. Při průjezdu na dvojku v malých otáčkách jsou citelné záškuby (jako by chtělo chcípnout. Ze začátku to bylo v podstatě do zahřátí motoru, teď je to i při normální jízdě). Ukazatel teploty vody mě už dlouho neukázal míru zahřátí 90 stupňů většinou je níže 70, 80, ale i míň (nevím jestli je to těmi mrazi, ale nepamatuji si, že by to dříve dělalo). Párkrát mi po ránu začala řvát výstraha vody. Po někdy dalším nebo maximálně ještě jednom pokusu o nastartování výstražný signál přestal hlásit chybu (voda tam byla). Celkově se mi začal zdát motor dost nekultivovaný, divný zvuk, škubání motoru a kolísání otáček... Ke zvuku motoru jsem zaslechl, že mám hlučnější alternátor. Jenže motor (nebo nevim) mi i bere olej a já tak musím dolívat (mechanici říkají, že je to normální jev u turba, ale zdá se mi to poněkud moc. Kdybych nemusel měnit olejový filtr, tak nemusím snad ani měnit olej). Řeším tento problém již delší dobu, ale na výkonu to doteď nebylo nikterak patrné. A v servisech říkali že vše ok. Při napojení na počítač se objevuje chyba u ventilu turba a hadici turba (bylo měněno tak před rokem), něco na lambda sondách a teplotní čidlo. Navíc při vymazání chyb a opětovném napojení na počítač se žádná chyba neobjeví (i po projetí vozu). Můj mechanik začíná být bezradný, tak mi poradil zeptat se tady. Špatně se mi tyto problémy vysvětlují, protože jak naschvál :( při návštěvách servisu vše šlape. Při posledním napojení na počítač, mimo výše uvedených (tak nějak pravidelných) chybách mi navíc vyskákali skraty na kostře na všech možných částech. Vykrali mi auto přes zámek a vylomili víčko nádrže (nepochopitelný) vytrhali mi kabely a ukradli basák se zesilovačem, tak nevim zda ty chyby nebylo od tohoto. Prosím poraďte co s tím. Nemáte někdo podobné problémy????? Jak to řešit????

Stipl
Příspěvky: 8
Registrován: 14.11.2009 14:52
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Třineeec
Kontaktovat uživatele:

Re: Potřebuji radu Octavia combi 1.8 T

Příspěvek od Stipl »

Zdravim podařilo se vam nějak vyřešit problemy?
Čištění turbodmychadel, Vypodložovani turba, opravy zatuhle regulace

Uživatelský avatar
notobi
Příspěvky: 541
Registrován: 30.09.2009 22:55
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: Potřebuji radu Octavia combi 1.8 T

Příspěvek od notobi »

1.8 turbo 20V píše:Moc Vás zdravim... Potřebuji nutně poradit :( :( . Mám 1.8 t se 187.000km. slouží věrně a zátah pořád ještě má, ale poslední dobou začínám pociťovat nepříjemné pocity při většinou studených startech, při řazení většinou druhého rychlostního stupně a s pocitovou nekultivovaností motoru. Takže, abych začal. Autíčko šlapalo, jak hodinky. Skvělá jízda ;) ;) ... Začal jsem mít, ale pocit, že auto začíná jít někdy jakoby z tuha. Jindy zas zcela plynule. Cítil jsem i chvění na pedálech, které jsem si zprvu vysvětloval ložiskem v LP kole. Po výměně pocit zůstal a začal se stupňovat. Další problém, který se začíná stupňovat je studený start (teď už i za relativně zahřátého motoru). Už nějaký čas při studeném startu, se mi zvednou otáčky, tak na 1200 - 1500 ot/min a motor mi zní poněkud divně = další stupňující jev (toto jsem začal pozorovat po návštěvě autorizovaného servisu z důvodu rozsvícení kontrolky elektroniky motoru "byl to pro mě šok jelikož jsem na něco podobného nebyl zvyklý 4 roky co jí mám", proto jsem hned spěchal do servisu. Pročistili údajně vstřiky, vymazali chybu a auto jsem si odvezl. "Popravdě jsem si myslel, že jde pouze o můj pocit, proto jsem to nijak neřešil. V jíždě mi to nikterak nevadilo"). Slyšel jsem, že jde o normální jev, ale já musel začít pomalu, ale jistě čekat než se otáčky ustálí a poté se dalo vyrazit (myslím si, že pro motor s turbem je to lepší). Další stupeň byl, že jsem začal mít problémy při rozjezdu i když jsem čekal na ustálení otáček. Auto při rozjezdu či couvání začalo někdy jakoby chcípat, otáčky začali skákat, motor se začal klepat a pedál plynu při sešlápnutí zprvu nereagoval, pak se chytil (z počátku stačilo prošlápnot a motor se chyt a jel jsem). Při nynějších rozjezdech se mi začíná stávat, že (motor i párkrát chcípl při zmíněném jevu). Po prošlápnutí plynu a obnovení chodu otáček a reakce plynového pedálu, se chci rozjet a motor, jakoby úplně poleví a škubne s celým vozem... Chytne se (otáčky si poskakují a je cítit klepání vozu), ale při dojezdu ke křižovatce se kolikrát bojím, že vozidlo chcípne (rozjedu se a vyřadím. Při klesání otáček jsou citelné záchvěvy otáček v malém rozmezí. Na autě je samozřejmně cítit také. Tento jev začínám pociťovat na 1, 2 a místy i 3). Opět se rozjedu se záškubem a po rozjetí zařadím dvojku. Zase to zaškubá a chytne se. Při průjezdu na dvojku v malých otáčkách jsou citelné záškuby (jako by chtělo chcípnout. Ze začátku to bylo v podstatě do zahřátí motoru, teď je to i při normální jízdě). Ukazatel teploty vody mě už dlouho neukázal míru zahřátí 90 stupňů většinou je níže 70, 80, ale i míň (nevím jestli je to těmi mrazi, ale nepamatuji si, že by to dříve dělalo). Párkrát mi po ránu začala řvát výstraha vody. Po někdy dalším nebo maximálně ještě jednom pokusu o nastartování výstražný signál přestal hlásit chybu (voda tam byla). Celkově se mi začal zdát motor dost nekultivovaný, divný zvuk, škubání motoru a kolísání otáček... Ke zvuku motoru jsem zaslechl, že mám hlučnější alternátor. Jenže motor (nebo nevim) mi i bere olej a já tak musím dolívat (mechanici říkají, že je to normální jev u turba, ale zdá se mi to poněkud moc. Kdybych nemusel měnit olejový filtr, tak nemusím snad ani měnit olej). Řeším tento problém již delší dobu, ale na výkonu to doteď nebylo nikterak patrné. A v servisech říkali že vše ok. Při napojení na počítač se objevuje chyba u ventilu turba a hadici turba (bylo měněno tak před rokem), něco na lambda sondách a teplotní čidlo. Navíc při vymazání chyb a opětovném napojení na počítač se žádná chyba neobjeví (i po projetí vozu). Můj mechanik začíná být bezradný, tak mi poradil zeptat se tady. Špatně se mi tyto problémy vysvětlují, protože jak naschvál :( při návštěvách servisu vše šlape. Při posledním napojení na počítač, mimo výše uvedených (tak nějak pravidelných) chybách mi navíc vyskákali skraty na kostře na všech možných částech. Vykrali mi auto přes zámek a vylomili víčko nádrže (nepochopitelný) vytrhali mi kabely a ukradli basák se zesilovačem, tak nevim zda ty chyby nebylo od tohoto. Prosím poraďte co s tím. Nemáte někdo podobné problémy????? Jak to řešit????

nemam dobrou zprávu budeš mít asi ucpanej sací koš mazání ve vaně a ten potor bude asi přidřenej :roll: tyhle motory s tim maj dost často problem díky Long Life olejům sundej vanu koukni na sací koš oleje a pro jistotu i na ložiska na klice a ojnici. Myslim si, že ten motor dojezdil
Octavia Combi r.v.04 1,9 TDI 81kW chip na 140hp Mimo xenon, kůže, orig navig. , zad loket. full výbava

Zamčeno

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“