Stránka 1 z 1

dym a nepravidelný chod pri štarte octavia 66KW TDI

Napsal: 15.06.2012 22:57
od mixam
prosim o radu či sa niekto stretol s týmto problémom:Mam octaviu 1,9 TDI 66KW,motor ALH.,110000km.Pred pár dňami pri jazde po dialnici auto znenazdajky skokovo zvýšilo výkon,nereagovalo na plyn ani na vypnutie klučikom,motor išlo rozhodiť-veľmi sa mu zvýšili otáčky,trvalo to všetko len pár sekúnd,po odstavení na krajnici a opetovnom naštartovaní auto išlo úplne normálne,no po odstavení ráno nechcelo chytiť až na tretí krát a veľmi dymilo, malo veľmi nepravidelný chod po zahriatí-asi 2-3minúty išlo opeť normálne.V servise skonštatovali vadné turbo.turbo sa vymenilo i ventil,no auto sa chová tak isto,povedal by som,že je to stále horšie,ráno chytá na 3-4krát,má veľmi nepravidelný chod-ide na 2-3valce,klepe,veľmi dymí na fialovo,po zahriatí,resp.ubehnutí niakych 500m ide auto úplne vporiadku,ma hladký chod,prestane dymiť,vykon je v poriadku.Vymenili sa vstryky,palivovy filter,žhaviče,komplet sa vymontovalo a vyčistilo celé sanie,klapka,hadice-všade bolo hodne oleja,ktorý sa tam vraj dostal pri poruche turba,vyumívalo sa to a problém je stále ten istý-ráno obrovský dym a nepravidelný chod.kontrolovali sa i rozvody,či náhodou nepreskočil remen o zub-všetko v poriadku.Včera som ho bol prebehnúť po diaľnici,ide veľmi hladko,ma výkon,akceleruje výborne,na diagnostike nevykazuje žiadnu chybu,všetky parametre sú na počítači v poriadku.Ale ráno nejde znovu naštartovať a dymí ako zlé kachle.Prosím o radu,čoho sa chytiť,mechanici nevedia čo s tým.
Prajem pekný deň.

Re: dym a nepravidelný chod pri štarte octavia 66KW TDI

Napsal: 16.06.2012 22:46
od 1pavel
skontroluj tlaky , jestli to nasálo olej z IC ( což asi určitě když to běželo s vypnutým klíčkem ) , tak máš dojebané ojnice

Re: dym a nepravidelný chod pri štarte octavia 66KW TDI

Napsal: 17.06.2012 12:23
od spravauto
co ventily ?

Re: dym a nepravidelný chod pri štarte octavia 66KW TDI

Napsal: 19.06.2012 08:58
od mixam
1pavel píše:skontroluj tlaky , jestli to nasálo olej z IC ( což asi určitě když to běželo s vypnutým klíčkem ) , tak máš dojebané ojnice
tlaky mi merali,všetky sú v poriadku,nevykazujú žiadnu odchýlku...