Stránka 1 z 1

O II 1.6 MPI BSE

Napsal: 01.07.2017 15:14
od forester
Zdravím všechny škodováky!
Trochu mě ta Octa moje zlobí. Po určité době vždy přestane pálit 1. válec, příčina je zřejmá. Vyndám svíčku, je na ní napečený olej. Dám novou a zas chvíli jezdím ok. Ostatní svíčky jsou úplně v pohodě, krásně vypálené. Důvodem jsou dle mého názoru zapečené pístní kroužky na onom 1. válci a píst hází olej nahoru. Je to možné? Samozřejmě úměrně s tím roste spotřeba oleje. Soudruzi ve Škoda-auto tvrdí, že kompresní tlaky jsou ok, ale já myslím, že ten 1. válec na tom bude hůř. Nabízí mi komplet výměnu pístů za cca 45.000,- Kč, ale já chci zkusit postupovat cestou nejmenšího zla. Máte někdo zkušenost s odbornou dekarbonizací spalovacích prostor pomocí přístroje a přípravků ve specializovaném servisu???
Já chci zkusit nejprve aplikovat výplach motoru, vyndat tu 1. svíčku, nastříkat do válce spray Carbon Cleaner, chvíli počkat, jestli se ty kroužky odlepí, vypustit hned olej a dát nový. Jaký na to máte názor?
Díky za reakce, F.

Re: O II 1.6 MPI BSE

Napsal: 05.07.2017 21:36
od BigBang
a co místo „myslet, že nemá kompresi“ zajet někam jinam nechat tu kompresi změřit :idea: Je to opravdu olej? Nezkusil jsi prohodit cívky?

Re: O II 1.6 MPI BSE

Napsal: 05.07.2017 23:28
od forester
BigBang píše:a co místo „myslet, že nemá kompresi“ zajet někam jinam nechat tu kompresi změřit :idea: Je to opravdu olej? Nezkusil jsi prohodit cívky?
Tlaky měřili ve Škoda service, prý jsou v normě, zapalovací modul + kabely vyměněno za nové...

Re: O II 1.6 MPI BSE

Napsal: 06.07.2017 00:37
od MATTESS
NECITUJ předchozí post. To je hrozný zlozvyk :roll: