Stránka 1 z 1

Nouzový režim motoru 2.0 TDi, 103 kW, BKD

Napsal: 26.08.2019 16:44
od ThomasP
Dobrý den, obracím se na zkušené automechaniky, zda mi budou umět poradit. Vlastním automobil Škoda Octavia, 2.0 TDi, 103 kW, BKD, rok výroby 2005, najeto 127000 km. Při jízdě v zátěži do kopce na 5. a 6. rychlostní stupeň při otáčkách motoru do 2500 vše OK. Při akceleraci a otáčkách motoru nad 2500 přestane z větší části reagovat plynový pedál. Plynový pedál reaguje pouze cca 1 cm počáteční dráhy, poté již bez jakékoliv reakce na akceleraci. Automobil jede pomalu v nouzovém režimu. Po zastavení, vypnutí zapalování a opětném nastartování se automobil resetuje a jede zase normálně. Na 1. až 4. rychlostní stupeň se tato závada neprojevuje. Automobil a samotný motor nevykazují žádné chyby. V autorizovaném servisu i po načtení diagnostiky si s touto závadou nevěděli rady. Nemá někdo ze zkušených automechaniků tušení, co by tuto závadu mohlo způsobovat? Již si nevím rady, co mám s automobilem dělat. Děkuji za nápady, poznatky a rady.

Re: Nouzový režim motoru 2.0 TDi, 103 kW, BKD

Napsal: 28.04.2021 06:52
od Petr-66
Dobrý den, mám stejný problém u Octavie 2 1,9 TDI 77 kw, r.v.2009, jen s rozdílem že mi to dělá už od 3. rychlostního stupně. Mám najeto 264 tisíc, závada se projevila už cca ve 117. Občas to udělá, občas ne. Vyčistil jsem EGR ventil i klapku před a dělá to pořád. Mám v plánu ještě vyndat turbo a vyčistit ho.

Re: Nouzový režim motoru 2.0 TDi, 103 kW, BKD

Napsal: 28.04.2021 10:55
od ThomasP
Dobrý den, u mne to dělalo turbo. Úplně se mi rozpadlo, naštěstí motor OK.