VYMĚNA ŽAROVEK PALUBOVKA
VYMĚNA ŽAROVEK PALUBOVKA
ZDRAVÍM -PORADTĚ JAK VYMĚNIT KONTROLKY(ŽAROVKY)NA PALUBOVCE SVICENI SVĚTEL,PAK MI SVÍTI PULKA BUDIKU DĚKUJI
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 07.08.2013 11:56
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Re: VYMĚNA ŽAROVEK PALUBOVKA
Demontáž štítu
Štít přístrojů je upevněn pěti šroubky. Místa, kde naleznete šroubky, najdete na obrázku. Jinak je umístěn pod krytkou vedle spínače obrysového světla, další šroubky jsou u série spínačů po pravé ruce.Ty jsou schovaný pod krytkou úplně vpravo a vlevo. Další šroubek najdete pod krytkou, kde má byt palubní počítač. Poslední šroubek najdete mezi dvěma ofukovači nad serií spínačů. Doufám, že šroubky máte všechny vyndaný. Teď to přijde malinko složitější. Nejdříve v motorové části uvolněte z příchytek náhon rychloměru. Nahoře prsty vyjměte panel z drážek, pak se snažte celý najednou povysunout. Pozor na konektory. Ty docela vadí. Až budete mít konektory skoro venku, tak jej odpojte pomocí packu. Konektory nemusíte označovat, oni jsou vlastně označeny. Takže se nemůžete splést. Pokud jste to udělali. Pak pokračujte odpojováním přístrojové desky. Jsou tam dva drátěné třmeny, které drží panel přístrojů a štít přístrojů. Pak uvolněte dva zdola. A hele, štít přístrojů je venku! Ale panel přístrojů je ještě uvnitř. Pak zbývá uvolnit náhon rychloměru. Pak už můžete s tím volně hýbat. Konečně můžete uvolnit poslední tři konektory. Nelekněte, hodiny v panelu přístrojů se vypnou! Zas píši, že si nemusíte pamatovat umístění konektoru. Jsou označeny barvou a čísly. Pokud jste se až sem dostali, blahopřeji, sundali jsme panel přístrojů! Teď můžete dělat cokoliv. Od výměny žárovek až po instalovaní palubního počítače.
Obrázek ti ukáže kde jsou šroubky
Štít přístrojů je upevněn pěti šroubky. Místa, kde naleznete šroubky, najdete na obrázku. Jinak je umístěn pod krytkou vedle spínače obrysového světla, další šroubky jsou u série spínačů po pravé ruce.Ty jsou schovaný pod krytkou úplně vpravo a vlevo. Další šroubek najdete pod krytkou, kde má byt palubní počítač. Poslední šroubek najdete mezi dvěma ofukovači nad serií spínačů. Doufám, že šroubky máte všechny vyndaný. Teď to přijde malinko složitější. Nejdříve v motorové části uvolněte z příchytek náhon rychloměru. Nahoře prsty vyjměte panel z drážek, pak se snažte celý najednou povysunout. Pozor na konektory. Ty docela vadí. Až budete mít konektory skoro venku, tak jej odpojte pomocí packu. Konektory nemusíte označovat, oni jsou vlastně označeny. Takže se nemůžete splést. Pokud jste to udělali. Pak pokračujte odpojováním přístrojové desky. Jsou tam dva drátěné třmeny, které drží panel přístrojů a štít přístrojů. Pak uvolněte dva zdola. A hele, štít přístrojů je venku! Ale panel přístrojů je ještě uvnitř. Pak zbývá uvolnit náhon rychloměru. Pak už můžete s tím volně hýbat. Konečně můžete uvolnit poslední tři konektory. Nelekněte, hodiny v panelu přístrojů se vypnou! Zas píši, že si nemusíte pamatovat umístění konektoru. Jsou označeny barvou a čísly. Pokud jste se až sem dostali, blahopřeji, sundali jsme panel přístrojů! Teď můžete dělat cokoliv. Od výměny žárovek až po instalovaní palubního počítače.
Obrázek ti ukáže kde jsou šroubky
- Přílohy
-
- r_pal_pocitac2_001v.gif (6.97 KiB) Zobrazeno 6301 x