(NE)jen moje FIII
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
(NE)jen moje FIII
Tak se pochlubte, kdo už nějakou tu novou „Fóbii“ má?
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Re: (NE)jen moje FIII
Doma ji ještě nemám, ale mám objednanou Fabii III Combi Style 81kW TSi, 16" beam kola, v černé metalíze. Nemohu se dočkat Na předváděčce jsem jel ve slabší TSi motorizaci (66 kW) a auto bylo velice živé a příjemně se řídilo. Čekací doby jsou nyní poměrně dlouhé, v půli května by to snad mělo být.
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: (NE)jen moje FIII
stejnej termín, akorát že u mě kraťas Style, 66kW, červená Corrida a kotouče vzadu
PS: pořád ve skrytu duše doufám, že rozdíl 66 a 81 kW je jen SW a že po záruce půjde poladit 81kW softem
PS: pořád ve skrytu duše doufám, že rozdíl 66 a 81 kW je jen SW a že po záruce půjde poladit 81kW softem
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Re: (NE)jen moje FIII
Já volil kombika, protože to opravdu využijeme a taky se mi více líbí, starý auto taky kombík, ale to je subjektivní věc, každý dle svého vkusu. Po záruce? Tedy po 5 letech? Já předpokládám, že to bude ještě živější než 66, aby taky ne, podle testů by ten rozdíl měl být docela znát a když se auto pěkně naloží tak to bude tak akorát. Jediné co mě mrzelo, že není možnost xenonů, holt politika koncernu, ale LED s projektory svítí docela obstojně a vypadají moc hezky. No a kdyby večer nebylo dobře vidět, tak tam asi vrazím osramky NBU. Samozřejmě s těma LEDkama to asi bude fajn i večer, neměl jsem možnost, ale četl jsem příspěvky majitelů.
P.S. Jo ještě dotaz - Start/Stop systém, nechat být nebo nechat deaktivovat? Neslyšel jsem na to příliš chvály, ono když motor chcípne např. na přechodu pro chodce apod. tak to asi nebude zábavné.
P.S. Jo ještě dotaz - Start/Stop systém, nechat být nebo nechat deaktivovat? Neslyšel jsem na to příliš chvály, ono když motor chcípne např. na přechodu pro chodce apod. tak to asi nebude zábavné.
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: (NE)jen moje FIII
za mě určitě deaktivace My velký auto máme, takže to bude náhrada za F1. Myslel jsem to jakože po skončení záruky to nechal „poladit 81kW softem. Teda za předpokladu, že v motorech není mechanicky rozdíl
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Re: (NE)jen moje FIII
No ono se to dá vlastně vypínat ručně, mě bude hlavně zajímat zda se to třeba nevypne po dojezdu, nějaké delší jízdě, aby se mohlo dochladit turbo atp. V tomhle ohledu to snad ale bude vymakaný, ono to není klasické vypnutí motoru přece, je to něco jako "režim spánku" u PC ne? Musím pozjišťovat, snad přece nebudou instalovat něco co by na motor mělo mít nějaký neblahý vliv.
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: (NE)jen moje FIII
to si piš, že budou, hlavně, když to v „normotestu“ dokáže maximálně stáhnout spotřebu... start/stop v originálu sice můžeš normálně vypnout, ale když chcípneš motor a znovu nastartuješ, tak musíš znova vypnout
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
- BigBang
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 27.04.2010 15:40
- Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
- Bydliště: Duchcov & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: (NE)jen moje FIII
právě jsem se vrátil z hradu Byl jsem na testovací jízdě s Fabií. Poznatky za těch pár minut jsou asi takové, že auto jede pěkně, oproti F1 je tišší. Ale otázkou je o kolik bude tišší po 12 letech provozu Byla to 66kW verze, takže přesně to, co bude včetně zadních kotoučů. Jede to pěkně, když jsem nekoukal na tacho, tak bych takovou akceleraci nečekal. Ten zvyk z téměř dvojnásobnýho naftovýho krouťáku dělá svoje. Posilovač řízení mi přišel možná až moc přeposilovanej v jedničce mi příjde na užších pneu těžší na otočení, ale vzhledem k tomu, že to je el. posilovač, tak bych se ani nedivil, že by se dalo upravit jak bude „tuhej“. Podvozkově super - žádná tvrďárna jako např. Fiesta, která mi přišla na rozbitý silnici hrozně nervózně a přitom v zatáčkách bez zbytečnejch náklonů. Náklon mi možná přišel i menší než u jedničky. Interiér hezkej, palubka ačkoliv tvrdá, tak povrch hodně podobněj tomu v O2. Na omak, pocit je ještě lepší než v O2 (tam na mě působí jaž jakoby papírovým dojmem), ale je prostě tvrdá Klimatronik super, chladil jako zběsilej. Nastaveno na 18,5°C, venku 22°C, a myslel jsem, že mi umrznou ruce. Malek koženej paket - kůže mi přišla jako když je z papíru, nevím jen pocit, ošoupanej koženej volant v Sharanu mi příjde jakoby bytelnější. Z látky na sedadlech jsem trochu rozpačitý, jelikož podlě mě má ta látka přižít i konec světa a tady mi příjde taková moc tenká. Co mě hodně zarazilo bylo, když jsem si jí dokázal skřípnout mezi půlky prostě se jakoby na sedáku „odlepila“ od výplně. Nikdy se mi nic takovýho snad nestalo. Nebo možná jo, u jedničkovýho Focuse. Spojitost to bude mít s tenkou látkou a složitým dekorem, kdy nedokážou látku dostatečně napnout. Možná že by to nevydržela Asi jsem zhýčkanej z aut pocházejících, dle mě, z vrcholu automobilové produkce, tzn. z aut přelomu tisíciletí. Na ekologii se už hledělo, ale jen rozumně, auta se stavěly tak aby byly spolehlivý a něco vydržely. Takže na sedáčkách mohl člověk tancovat breakdance a byly pořád téměř jako nový. Zářným případem je jedničková Fabie a Octávka. Avšak to už jsem docela odbočil od tématu. Co říct k nové Fabii na závěr. Tedy na závěr mého krátkého seznámení? Je to solidní auto, za ty peníze asi i odpovídající. Auto výbavou a vzhledem současným, technikou resp. spolehlivostí techniky z přelomu milénia, bez zbytečností jako start/stop, miliardy různejch asistentů, který jsou dle mě celkem zbytečný, bohužel dnes koupit nejde a ani už nepůjde.
//EDIT: Ještě jsem zapomněl na vnitřní zrcátko. Sice hezky designově vypadá, ale na můj vkus je prostě malý. Škoda to sice vyřešila šalamounsky vypuklým zrcadlem, takže sice zorné pole zůstalo stejné jako u normálního zrcátka, možná je ještě o něco větší, ale všechno v zrcátku je menší než by člověk chtěl a čekal
//EDIT: Ještě jsem zapomněl na vnitřní zrcátko. Sice hezky designově vypadá, ale na můj vkus je prostě malý. Škoda to sice vyřešila šalamounsky vypuklým zrcadlem, takže sice zorné pole zůstalo stejné jako u normálního zrcátka, možná je ještě o něco větší, ale všechno v zrcátku je menší než by člověk chtěl a čekal
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03
Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké
Re: (NE)jen moje FIII
Zdravim pani, tak sa pridam medzi vas . Tak isto mam objednanu F3 81KW 6st.MP vybava style + paket style + asistent rozjazdu do kopca + sportovy podvozok + 17 ALU elektrony clubber + predne p. Senzory. Farba biela.
Co sa tyka sviznosti 81 kw verzie tak by som povedal ze je to v celku obstojne. Mal som moznost sa v nej previest nakolko ju ma kamarat v kratkej verzii. No a kedze combi je len o cca 30 kg tazsia tak to velky rozdiel nebude. Mne sa to hodnoti celkovo trosku inak kedze som presedlal zo 7 ckoveho golfu 1.4tsi 90 kw. Ano z golfu do fabie no o tom niekedy inokedy.
Ale hodnotim ju dobre.
BigBan: cipnut pojde ale to kolko a ako dlho ti vydrzi nezarucuje nikto. Ja by som do toho urcite nesiel ani v pripade golfu. Ja som mal 90kw a silnejsia variatna mala 103kw, no pri 90 kw verzii bola prevodovka navrhnuta na krutiaci m. 200 Nm. pricom u 103 kw na 250 Nm. a nemusela by to vydrzat z toho dovodu som ani ja nesiel do cipu. To iste plati aj tu, navyse 66kw fabca ma 3 valce a 81 kw 4. Dalsi dovod. Podla mojho nazoru tu nebude len v softe rozdiel ale aj konstrukcny.
Co sa tyka sviznosti 81 kw verzie tak by som povedal ze je to v celku obstojne. Mal som moznost sa v nej previest nakolko ju ma kamarat v kratkej verzii. No a kedze combi je len o cca 30 kg tazsia tak to velky rozdiel nebude. Mne sa to hodnoti celkovo trosku inak kedze som presedlal zo 7 ckoveho golfu 1.4tsi 90 kw. Ano z golfu do fabie no o tom niekedy inokedy.
Ale hodnotim ju dobre.
BigBan: cipnut pojde ale to kolko a ako dlho ti vydrzi nezarucuje nikto. Ja by som do toho urcite nesiel ani v pripade golfu. Ja som mal 90kw a silnejsia variatna mala 103kw, no pri 90 kw verzii bola prevodovka navrhnuta na krutiaci m. 200 Nm. pricom u 103 kw na 250 Nm. a nemusela by to vydrzat z toho dovodu som ani ja nesiel do cipu. To iste plati aj tu, navyse 66kw fabca ma 3 valce a 81 kw 4. Dalsi dovod. Podla mojho nazoru tu nebude len v softe rozdiel ale aj konstrukcny.
Naposledy upravil(a) Mikino dne 28.04.2015 00:10, celkem upraveno 1 x.
Re: (NE)jen moje FIII
To si pleteš s TDi, to jsou tříválce. kluci porovnávají TSi, to jsou čtyřválceMikino píše: navyse 66kw fabca ma 3 valce a 81 kw 4.