Favorit a turbo?

1987 - 1994

Moderátoři: BigBang, Majk

Odpovědět
Laveggio
Příspěvky: 7
Registrován: 22.03.2012 13:50

Favorit a turbo?

Příspěvek od Laveggio »

Dobrý den,

dneska jsem se nudil a tak mě napadla myšlenka motoru z Favorita s nějakým menším turbodmychadlem.

Auto ani motor nevlastním. Jen by mě prostě zajímalo co všechno to obnáší, dostat do starého, karburátorového motoru turbo. Nebo jestli s tím má někdo zkušenosti, co všechno musel udělat pro to, aby to bylo spíš k užitku než k zlosti a z jakého motoru bylo turbo původně. A ještě mě teď napadlo jak moc by to potom tomu motoru přidalo na výkonu a (jestli) ubralo na životnosti.

Děkuju za odpověď, či vaše názory.

roza
Příspěvky: 21
Registrován: 06.09.2009 22:51

Re: Favorit a turbo?

Příspěvek od roza »

Zkus to..motor to ale nevydrží :lol: :lol:

ladislav 66
Příspěvky: 26
Registrován: 07.03.2010 16:07

Re: Favorit a turbo?

Příspěvek od ladislav 66 »


romansvanasvaniga
Příspěvky: 8
Registrován: 07.08.2013 11:56
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: Favorit a turbo?

Příspěvek od romansvanasvaniga »

Laveggio píše:Dobrý den,

dneska jsem se nudil a tak mě napadla myšlenka motoru z Favorita s nějakým menším turbodmychadlem.

Auto ani motor nevlastním. Jen by mě prostě zajímalo co všechno to obnáší, dostat do starého, karburátorového motoru turbo. Nebo jestli s tím má někdo zkušenosti, co všechno musel udělat pro to, aby to bylo spíš k užitku než k zlosti a z jakého motoru bylo turbo původně. A ještě mě teď napadlo jak moc by to potom tomu motoru přidalo na výkonu a (jestli) ubralo na životnosti.

Děkuju za odpověď, či vaše názory.



Na Škodu Favorit bych osobně nedoporučoval nějaký takový experiment s turbem, nejen protože ten motor by to zcela určitě moc dlouhou dobu neustál, ale i protože na motor s karburátorem ve favoritu by to byl problém i kdyby to nějakou krátkou dobu ustál motor tak pro změnu karburátor né. Protože dochází k atmosférickému sání a vstřiku paliva tryskou tím že by v karburátoru vznikl tlak a né podtlak by nebylo možné ani nastartovat, nehledě na to že by se tlak který by vyvíjelo turbo dostával všude kam by neměl tzn. do komor trysek a hlavně by znemožnil dokonalému vstřiku toho paliva z jehly .. Nebudu to dále rozebírat protože na tenhle motor s tímhle typem karbecu to prostě neze

Odpovědět

Zpět na „Favorit / Forman“