Rozumí někdo favoritům? - po startu nejde sytič

1987 - 1994

Moderátoři: BigBang, Majk

Zamčeno
Kaplos
Příspěvky: 3
Registrován: 21.03.2009 23:20

Rozumí někdo favoritům? - po startu nejde sytič

Příspěvek od Kaplos »

Favorit silver line 94

Mám veliký problém,kdýž nastartuji tak mi nejde sitič a už jsem sehnal druhy karburátor a taky nic.!!!!Ja už nevím co stím mím dělat. :x :x :x

Uživatelský avatar
freebee
Příspěvky: 101
Registrován: 08.10.2008 07:19
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Brno-Tišnov-Železné
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozumí někdo favoritům??????

Příspěvek od freebee »

Tam už to jde přes rídicí jednotku ne ? zkus sehnat jinou a zapojit ji ;)
Mel jsem podobnou vec na silvru kdysi dávno a resil jsem to ridici jednotkou.
http://www.stream.cz/video/11/150324-wosacars

VW Golf I Cabrio , Škoda Octavia 1,8 20V Turbo

I LOVE @ CONCERN @
icq: 244-351-363

Kaplos
Příspěvky: 3
Registrován: 21.03.2009 23:20

Re: Rozumí někdo favoritům??????

Příspěvek od Kaplos »

To ještě nemá řídíci jednotku to je prostě jen karburátor

Uživatelský avatar
Dinosaurus
Příspěvky: 59
Registrován: 07.10.2008 18:28

Re: Rozumí někdo favoritům??????

Příspěvek od Dinosaurus »

Kaplos píše:To ještě nemá řídíci jednotku to je prostě jen karburátor

Co je to za rok? Jestli 93, tak by to mělo mít řídící jednotku a ne karbec. Pokud je to karbec a chceš ten sytič vyřešit, nemám na to žádnej spolehlivej návod, ale užil jsem si s tím své. Přikládám fotku (lepší jsem nenašel), ve čtverci je celý element sytiče, kruh označuje rysky a šipky ukazují šrouby (jsou 3). Je dobré nejdříve šrouby vyšroubovat, celý kus s hadicemi vyjmout a vizuálně zkontrolovat jestli je vše v pořádku, odstranit nečistoty prostříknout konkorem a vrátit zpět. Je dobré si před demontáží prohlédnout v jaké poloze se nacházejí rysky a při montáži vrátit do stejné polohy. Vždycky když jsem toto udělal pomohlo to s tím, že jsem akorát zkoušel různě nastavovat sytič dle těch rysek. Je s tím ale trápení, někdy se mi podařilo seřídit sytič tak, že jsem na to nemusel celou zimu sáhnout a někdy jsem v tom byl každou chvíli. Je to dost nespolehlivej mechanismus, ani nevím jestli by pomohlo povyměňovat věci s tím související za nové, ale bojím se že ne, proto jsem nic novýho nekupoval, akorát těsnění pod karbec a membránu do karbecu. :ugeek:
Přílohy
karbec.JPG
OCTAVIA 1, 1.9 TDI 66KW a jiné Škodárny

BorutaPavel
Příspěvky: 8
Registrován: 04.07.2009 16:54

Re: Rozumí někdo favoritům??????

Příspěvek od BorutaPavel »

Dinosaurus píše:
Kaplos píše:To ještě nemá řídíci jednotku to je prostě jen karburátor

Co je to za rok? Jestli 93, tak by to mělo mít řídící jednotku a ne karbec. Pokud je to karbec a chceš ten sytič vyřešit, nemám na to žádnej spolehlivej návod, ale užil jsem si s tím své. Přikládám fotku (lepší jsem nenašel), ve čtverci je celý element sytiče, kruh označuje rysky a šipky ukazují šrouby (jsou 3). Je dobré nejdříve šrouby vyšroubovat, celý kus s hadicemi vyjmout a vizuálně zkontrolovat jestli je vše v pořádku, odstranit nečistoty prostříknout konkorem a vrátit zpět. Je dobré si před demontáží prohlédnout v jaké poloze se nacházejí rysky a při montáži vrátit do stejné polohy. Vždycky když jsem toto udělal pomohlo to s tím, že jsem akorát zkoušel různě nastavovat sytič dle těch rysek. Je s tím ale trápení, někdy se mi podařilo seřídit sytič tak, že jsem na to nemusel celou zimu sáhnout a někdy jsem v tom byl každou chvíli. Je to dost nespolehlivej mechanismus, ani nevím jestli by pomohlo povyměňovat věci s tím související za nové, ale bojím se že ne, proto jsem nic novýho nekupoval, akorát těsnění pod karbec a membránu do karbecu. :ugeek:



Já mám Black Line 93...novej interiér, ale je to karbec. Já si myslím, že tohle budou nějaký mezitipy :?:

Uživatelský avatar
Avanti
Příspěvky: 204
Registrován: 03.07.2009 16:43
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Bučovice

Re: Rozumí někdo favoritům??????

Příspěvek od Avanti »

pokud ti nejde sytič, tak může být unavená bimetalová pružina která jej ovládá. Doporučuji ji v tomto případě koupit novou. Řešil jsem to nedávno na dědovým favoritu a byla to ta pruina.
__________________________________
Škoda Octavia II Combi TDI PD 77kW (BJB), Octavia TDI 66kW (AGR)
Diagnostika VAG-COM Max2008

caddy84
Příspěvky: 14
Registrován: 23.06.2009 17:30
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozumí někdo favoritům??????

Příspěvek od caddy84 »

Karbec to být může, aleřídící jednotku mít taky může. Hoď sem foto.

Uživatelský avatar
Avanti
Příspěvky: 204
Registrován: 03.07.2009 16:43
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Bučovice

Re: Rozumí někdo favoritům??????

Příspěvek od Avanti »

karburátory s ŘJ byly opuze na vývoz, takže pokud je to z ciziny, tak y aj en rok celkem odpovídal, ale nejsu si jiste jestli v 93 už nešli na vývoz stříkačky. Pokud je to auto původem z ČR tak to ŘJ ke karbecu nemá
__________________________________
Škoda Octavia II Combi TDI PD 77kW (BJB), Octavia TDI 66kW (AGR)
Diagnostika VAG-COM Max2008

ladislav 66
Příspěvky: 26
Registrován: 07.03.2010 16:07

Re: Rozumí někdo favoritům? - po startu nejde sytič

Příspěvek od ladislav 66 »

Kaplos píše:Favorit silver line 94

Mám veliký problém,kdýž nastartuji tak mi nejde sitič a už jsem sehnal druhy karburátor a taky nic.!!!!Ja už nevím co stím mím dělat. :x :x :x


vyměň jen ten sitič.. a nebo si ho udělej manuální..na táhlo, to je lepší, po nastartování ho hned vypneš - zbytečně to pak netočí..

swap
Příspěvky: 5
Registrován: 14.06.2011 13:15

Re: Rozumí někdo favoritům? - po startu nejde sytič

Příspěvek od swap »

pokud je to karbec tak padá benzin. jsou špatný membrány, já sem to řešil tím, že sem před nastartováním za studena třeba po ránu 3 šlápl na plyn a chytlo to na brnk a zapl se i sytič, až se auto zahřálo tak se sám vypl a byl klid.

Zamčeno

Zpět na „Favorit / Forman“