cukání motoru 1.9 sdi

Moderátoři: BigBang, Majk

Odpovědět
ufinka114
Příspěvky: 3
Registrován: 24.02.2015 00:53
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

cukání motoru 1.9 sdi

Příspěvek od ufinka114 »

Dobrý den, měl bych na vás jednu takovou perličku mám fabii 1.9 sdi rk. 2001 najeto 215 000km startuje bez problému na volnoběh taky ok a při jízdě tak na nějakých 1100 - 1200t/min. se motor začne jakoby hádat,škubat při přidání plynu je zase vše ok.. viz video: https://www.youtube.com/watch?v=HrW6vdkzr_8 když to tak vezmu tak palivový filtr je nový egr ventil je zaslepený když sem byl na vagu tak to napsalo vadný snímač teploty paliva zkrat na plus tak jsem objednal nový kus a dal ho tam ale cukání pokračuje dále.. už nevím co s tím.. nevíte někdo co by to mohlo dělat?

shiTT
Příspěvky: 2
Registrován: 29.03.2015 22:29
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: cukání motoru 1.9 sdi

Příspěvek od shiTT »

omlouvám se za OT, ale proč s autem někdo jezdí při 1100-1200 otáček? :) to je z dlouhodobého hlediska naprostej nesmysl a motor se tím akorát zanáší karbonem

Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1758
Registrován: 27.04.2010 15:40
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Duchcov & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání motoru 1.9 sdi

Příspěvek od BigBang »

no to nevim, kdyby to bylo nový auto, tak bych řekl, že mu to tak radí elektronika...
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03

Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké :D

shiTT
Příspěvky: 2
Registrován: 29.03.2015 22:29
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: cukání motoru 1.9 sdi

Příspěvek od shiTT »

ani to novy auto ne... tam to doporučuje kolem 1000 už podřazovat a když chceš zrychlit tak v těchto otáčkách to taky chce nižší rychlost... jinak při pomalé jízde to ukazuje tak na 1500 nejdřív :)

pitrb
Příspěvky: 3
Registrován: 16.07.2015 06:56
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: cukání motoru 1.9 sdi

Příspěvek od pitrb »

Dobrý den,

doufám,že už píšu pozdě a problém je vyřešen :-).Ale měli jsme podobný problém....Diagnostika nám tehdy řekla problém ve škrtící klapce.... Tu jsme vyčistili,ale problém trval.Nakonec se schovával... A to konektoru ,který je ve schematě označován jako T10.... Tenhle konektor se nachází dost nešťastně hned vedle nálevky vody do ostřikovačů.... Po rozdělání jsem se zděsil jak byli kontakty zelené,některé drželi jen silou vůle a jeden dokonce při rozdělání rozpadl úplně... A snímač teploty paliva se tam nachází taky. Takže pokud bych mohl tipovat,viděl bych problém tam....

Pokud bude tenhle konektor v pořádku,doporučoval bych odpojit škrtící klapku (nachází se na sání hned mezi blokem motoru a umělohmotný husým krkem vedoucí z filtru vzduchu.Pěkně přístupný z vrchu).Normálně oddělejte konektor.Motoru se nic nestane jen bude víc hlučnější. Po odpojení konektoru se škrtící klapka otevře naplno a bude dodáván do motoru max. vzduch.Jelikož je teplo,vzduch obsahuje méně kyslíku,aspoň bude auto svižnejší :-). V mém případě dostávala škrtící klapka signál zavři a jelikož mám taky zaslepený RG ventil,tak chyběl motoru vzduch a zdychal :-). Škrtící klapka se od určitých otáček otevře naplno.Nejsem si už úplně jistý,ale tuším,že při 2000 otáčkách se otevře naplno.To by mohlo být to,že jak přidáte je vše OK.

ufinka114
Příspěvky: 3
Registrován: 24.02.2015 00:53
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: cukání motoru 1.9 sdi

Příspěvek od ufinka114 »

Dobrý den, bohužel problém ještě vyřešen není. :( škrtící klapku jsem zkoušel odpojit ale je to pořád to samé. prosím mohl by jste mi poslat foto toho konektoru jsou tu dva a vedou k řídící jednotce a označení jsem nenašel. Děkuji.

pitrb
Příspěvky: 3
Registrován: 16.07.2015 06:56
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: cukání motoru 1.9 sdi

Příspěvek od pitrb »

Dobrý den,

posílám fotky...Fotky již jsou ze stolu,pač v autě jsem to vyřešil tak,že jsem vadný konektor oddělal a spoje nahradil autokonektory.Dají se koupit takové co jsou chráněny umělou hmotou + jsem je pro jistotu ještě obalil do smršťovací bužírky. A řídil se heslem co vteče,vyteče :-).
Označení T10 nenajdete na něm,vyčetl jsem ho ze schématu. Tento konektor je přichycen na stejném šroubku jako nálevka na vodu do ostřikovačů.

Snad jsem trochu pomohl
Přílohy
20150722_071134.jpg
20150722_071206.jpg

ufinka114
Příspěvky: 3
Registrován: 24.02.2015 00:53
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Re: cukání motoru 1.9 sdi

Příspěvek od ufinka114 »

Super hned jak bude čas tak na to kouknu a dám vědět jak jsem dopadl. Zatím moc děkuji za rady :)

frantat
Příspěvky: 1
Registrován: 08.12.2021 18:15

Re: cukání motoru 1.9 sdi

Příspěvek od frantat »

Dovolil bych si refreshnout mam naprosto identicky problem jako je na videu ale ohledne konektoru se to netvaří nejak unavene mužu je vymenit max preventivně .... Studeny start nastartuje tak rychle že ani neni slyšet startování proste rovnou naskočí :) :) ale jak lehce pridam plyn třeba na 1200 otaček a zas pustim jakoby motor zakopával až bych rekl že vynechává válec po ustálení na volnoběhu zas jede plynule dokud nepridam a zas nenecham klesnout na volnobeh .... jak pridam plyn je po problemu tahne neskáče jen to klesnutí do volnobehu je jak kdyby motor fungoval na principu nahodnych výbuchů. A jen a pouze se studenym motorem zahřatý to tolik nedělá. Řešil to tu někdo uspěšně ?? Předpokladám že to bude nejaky klasický problem.

Syšel jsem i že tyhle motory se proste chovají jak traktor že tu kultivovany chod nikdy nebude ale moc se mi nechce veřit mel jsem pred tim octavii 1,9 tdi což je prakticky stejny motor jen s turbem a tohle tam vživote nebylo :?: :?:

Jinak motor ma 480 000 (ale jen jeden majitel) takže žádny čachry s ničim nebyli

Odpovědět

Zpět na „Motory“