Ztráta tlaku ve válci

Moderátoři: BigBang, Majk

Odpovědět
nouzy
Příspěvky: 2
Registrován: 11.11.2015 23:09
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

Ztráta tlaku ve válci

Příspěvek od nouzy »

Ahoj. Máme fabii 1, 1.2 (40kw) Před půl rokem nám klekla. Uštíplej ventil ve 3 válci. Bohužel s tím má pani byla daleko od domova a tak to dala do servisu (nějakým šikovným kutilům) kteří to opravili tak že tam dali jiný ventil který byl ale bohužel na jiný motor! Takže domu dojela opět na 2 válce.. Auto se dalo do normálního servisu kde se dal ventil který na motor doopravdy patří a nechala se zrepasovat hlava atd.. Asi po3 měsící máme ovšem opět ztrátu tlaku ve válci a bylo mi doporučeno dát "novej" motor.. Chci se proto zeptat zda má někdo zkušenost s tímto problémem.. Myslim tím že válec neudrží tlak.. Prý je v háji spodek motoru a celkový repas se nevyplatí.. Moc tomu nerozumim a tak budu vděčný za každou radu. Děkuji

Rouballik
Příspěvky: 528
Registrován: 03.04.2010 16:51

Re: Ztráta tlaku ve válci

Příspěvek od Rouballik »

Vzhledem k ceně je to jedna z variant neúplných řešení, ale ideální to konzultovat s někým kdo ví proč to vzniká. Jedná se o celkem klasickou vadu v důsledku problémů s olejovou náplní vs katalizátor. U HTPček je to úplně běžný problém. Bohužel servisy si s tím neumí poradit. Vymění ti motor, srovnají hlavu, vybrousí, přetšní a v důsledku špatného katu jsi za rok na stejném... Přitom oprava je pořád v něčem jiném.

Pokud mohu doporučit opravdového odborníka tak tel. 735 09 09 79 ( Děčín - stránky http://servisdecin.cz/ ). Minimálně ti do telefonu řekne proč to vzniká a co s tím. Na VW-Club.cz ho najdeš pod nickem Pajice..

Odpovědět

Zpět na „Motory“