trhanie pri ustalenej rychlosti

Moderátoři: BigBang, Majk

Odpovědět
konopes
Příspěvky: 1
Registrován: 25.09.2016 09:36
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0

trhanie pri ustalenej rychlosti

Příspěvek od konopes »

caute

mam octaviu 1 tour (r.v. 2006), 1.6 MPi, 75 KW, je tam domontovany plyn BRC



mam problem:
ked nastartujem a idem, ide krasne. Ked nastartujem uz zohriaty motor (na 90 stupnov), po chvili (no nie vzdy!) mi zacne jemne trhat pri ustalenej rychlosti (55-90 kmh), po miernom ubrati alebo pridani plynu to zas na chvilu prestane.




Raz mi to trhalo dost, rozsvietila sa kontrolka, po chvili trhat prestalo a kontrolka po par desiatkach km zhasla a uz islo pekne.

Trhanie je na plyne miernejsie ako na benzine (mozno aj preto, ze este musim dat vymenit tusim dva vstrekovace benzinu, boli trocha zakarbonovane, nesli uplne odkarbonovat ani ultrazvukom).



Bolo to u znameho na diagnostike, pozrel historiu chyb, bolo tam ze vynechanie stvrteho valca (skontroloval sviecku a kabel ku sviecke, bola OK, okrem toho su sviecky aj kable nove, NGK) a malo paliva do valca.





Kontroloval na diagnostike lambdy, odpory ci co to (vo voltoch) a miesanie paliva? (nevyznam sa do toho velmi, aj ked mi to ukazoval a vysvetloval).

Velmi mierne aj kolisal volnobeh.
Nastavil skrtiacu klapku, volnobeh, chyby vymazal.





Skrtiaca klapka bola nastavena a cistena, je novy palivovy filter, vzduchovy filter, splynovac, plynove filtre, sviecky, kable ku svieckam, zrovnana a odkarbonovana hlava motora a tesnenie, zmerane tlaky.





Co moze byt zle? Moze byt vraj ze lambda aj ked neukazalo chybu? Prip. vaha vzduchu? (tieto dve veci sa daju vidiet aj mechanicky, ze su znecistene..?)
Prip. som sa docital ze EGR ventil (aj ked ho neukazalo)?

Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1757
Registrován: 27.04.2010 15:40
Počet měsíců bezeškodního průběhu: 0
Bydliště: Duchcov & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: trhanie pri ustalenej rychlosti

Příspěvek od BigBang »

ukázat to může, ale až v momentě, kdy dávají hodnoty totálně mimo nebo vůbec. Pokud z těch komponent lezou „důvěryhodný“ čísla v mezích běžnýho provozu, chybu to nevyhodí. Musel by se udělat log z jízdy, kde by bylo vidět, že třeba labda ukazuje 1 a najednou z ničeho nic to vyleze na 1,2 aniž bys ty něco změnil - takovej stav může nastat a řj nepozná, že to je nesmyslná hodnota ;)
Škoda Fabia 1.2TSI 66kW '15 Stylový šicí stroj + Sharan 1.9 TDI PD 85kW '01
Ex: Polo 86c 2f 1.3 40kW '92 !!!RIP!!! + Golf III variant 1.4 '95 + Škoda Fabia 1.2htp 40kW '03

Rozleštění světel
Detailing club - aby vaše auto bylo hezké :D

Odpovědět

Zpět na „Motory“